Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sinterklaas weekend? - Forum Wereldfietser

Sinterklaas weekend?

Wie heeft er zin om weer eens Sinterklaas met elkaar te vieren?
2 fietsdagen, de traditionele kaasfondue en natuurlijk het Sinterklaas-spel.

Hallse rug is helaas niet beschikbaar, maar er zijn vast andere leuke plekken.

Heb je interesse, laat het dan even weten dan ga ik het weer eens organiseren.
Als je een leuke plek met binnenruimte weet, hoor ik het ook graag.

Afbeelding
Geweldig idee Suzanne.
Ik heb er zin in.
Gr.
Betty
Klinkt als een leuk ided om toch eindelijk eens kennis te maken met de wereldfietsers..
Leuk idee! Plek misschien een Nivonhuis waar kampeerterrein bij is? Dan zowel binnen als buiten overnachtingsmogelijkheid , en de meeste Nivonhuizen hebben gemeenschappelijke ruimte. Groetjes, Marjan
Op de NIVON kampeerterreinen die open zijn in de winterperiode mag je wel gebruikmaken van de de binnen toiletten/douches maar niet van de keuken en recreatieruimtes.
Bijvoorbeeld in Buurse, Den Broam. Mooie fietsomgeving.
Maar zou dat niet af te spreken zijn? Zeker als er ook mensen grbruik zouden maken van binnen overnachtingsmogelijkheid?
Lijk mij leuk.

Ik ben nivon lid en ben heel het jaar niet stout geweest, dus de sint heeft wel iets moois voor mij in petto. :D

Mario
Ja, Nivon huizen/ terreinen zijn atijd goed, maa helaas niet beschikbaar. Ik heb al contact gehad met Hall, waar we eerder waren, maar de Deel is momenteel voor andere activiteiten in gebruik. Helaas moeten we dus verder zoeken..
http://www.starnbosch.nl/

in Dalfsen, deze is het gehele jaar open, in 2018 hadden we hier een huttentrektocht.
Er is een groepsruimte.

De website kan afschrikkend wekken, camping komt heel groots over maar in de winter leeg en verlaten.