Additionally, paste this code immediately after the opening tag: peilen belangstelling huttentrektocht 29 en 30 oktober - Forum Wereldfietser

peilen belangstelling huttentrektocht 29 en 30 oktober

1. Deze vraag hoort thuis onder wereldfietser activiteit. Na overleg met Coen(ac) plaats ik dit berichtje

2. korte uitleg: Door omstandigheden komt de organisatie van de huttentrektocht laat op gang, wat niet wegneemt dat we de huttentrektocht graag willen laten plaatsvinden op het laatste weekend van oktober. ( gezien er ook een off road tocht is, hebben we gekeken naar een ander weekend, echter de tijd dringt, ik werk onregelmatig en opschuiven tot in november wordt de spoeling van de campings te dun)

3. Nu dan de hamvraag! Is er belangstelling? Ik was/ben gewend om naast een camping een restaurant in de buurt te regelen, zij willen graag voor dat zij iets toezeggen weten op hoeveel mensen ze ongeveer kunnen rekenen. Ik zou eventueel met een limiet kunnen komen. Gezien de korte tijd heel graag een vooraanmelding doen op of het forum, of mijn mailadres vaneedenmarjanaddgmail.com

Start, en eindpunt: Station Steenwijk. Je kunt je auto gratis parkeren.
Camping zaterdagavond nog onbekend.

ik hoop dat er belangstelling is!
Ik vind het top Huttentocht Marjan wat betreft uiteten:
Uit eten heeft niet mijn voorkeur.
Met groepje voor tent eten heeft mijn voorkeur.
Heel veel succes met voorbereidingen.
Ik ga graag mee en wil ook uit eten op zaterdagavond.
Leuk Marjan!
Ik wil ook mee.

Ook gezellig uit eten.

Mario
Onder voorbehoud heb ik ook interesse
Even kijken of ik wat kan schuiven in mijn planning.
Ik wil ook wel mee en ook lekker uit eten
Ik ga toch niet mee. Ga ergens anders heen.

Mario
Ja, ik ga graag mee. Ik zat te twijfelen of ik het zelf zou gaan organiseren, maar dit tijdsgebrek lukt dat niet.
Super!
Dank allen alvast voor de reacties.

Inmiddels kan ik bevestigen dat:
1. de tocht doorgaat.
2. We zaterdag overnachten in Zorgvlied, er 2 trekkershutten beschikbaar zijn, genoeg plaats voor tentjes.
3. We uit eten gaan in Villa Nova, zij maken voor ons een menu ( vlees, vis, vega ), hebben een zaal(tje) beschikbaar voor ons.
4. Geen limiet aan aanmeldingen.
5. We fietsen door mooie natuurgebieden waarvan 3 Nationale Parken.
6. Vrijdagavond gekampeerd kan worden op de Meppelerweg 168 in Steenwijk. ( dit wordt niet geboekt, deze betaal je zelf ter plekke)

Zodra ik exact de kampeer-en hutkosten heb vanuit Zorgvlied vraag ik de AC de tocht op de site te zetten zodat er geboekt kan worden.
Hou de site in de gaten, want ik verwacht deze vandaag of morgen.
Geweldig Marjan, hoe jij dit efficiënt en met daadkracht oppakt.
Helaas kan ik niet.
Dank Bert!

Inmiddels staat de tocht op de site en onder wereldfietsactiviteiten. Het echte aanmelden kan beginnen!

@Moderator, dit draadje mag graag dicht om dubbelingen te voorkomen. bvd!