Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Activiteitenplanning seizoen 2022/2023? - Forum Wereldfietser

Activiteitenplanning seizoen 2022/2023?

Gelukkig vond ik in deze rubriek het Pizzaweekende Bosschenhoofd terug (waar ik helaas wéér niet bij kan zijn omdat ik dan in de Alpen zit), maar mede naar aanleiding van de gesprekken op zondagmorgen op Harskamperdennen vorige week vroeg ik mij af: gaat er komende maanden eigenlijk nog iets georganiseerd worden bij de vereniging?
Het enige dat ik tot op heden tegenkom in de agenda op de website is een ledenvergadering. Heeft er iemand misschien nog voorinformatie over andere tochten?
En oh ja: ik denk niet dat ik er dit jaar aan toe kom om de Sinterklaastocht te organiseren, mocht iemand dat dit jaar willen doen en willen overleggen of tips willen: graag.
Ik dacht: laat ik eens klikkerdeklik een huttentocht samenstellen. Dat is nog niet zo simpel, de meeste campings hebben geen hutten of alleen glampinghutten van ruim € 100 per nacht. Nu was de praktijk toch al dat 80% van de huttentochtdeelnemers liever in een tentje sliep als in een hut. Dus wellicht net zo handig om de huttentocht om te dopen?
Zelfde geldt voor mij voor de carnavalstocht. Dan zit ik in het hoge noorden (en dat is een heel stuk noordelijker dan Groningen deze keer)
Marc v G schreef:
wo 07 sep, 2022 19:51
Zelfde geldt voor mij voor de carnavalstocht. Dan zit ik in het hoge noorden (en dat is een heel stuk noordelijker dan Groningen deze keer)
Ik houd het wel even in de gaten, als ik dan in Nederland ben probeer ik misschien wel wat. Alaaf!
Toertochtcoördinator hier.

De agenda is inderdaad wat opgedroogd. Tot nu waren er wel wat tours, maar het naseizoen lijkt lastiger.
Ik ben nog in gesprek met Ruud van P over een huttentocht. Maar hij is zelf mogelijk verhinderd. Hij heeft wel eea uitgewerkt en zoekt een begeleider. Zou gaan om weekend begin oktober.

Pizzaweekend is niet op de website omdat organisator besloten heeft niet te willen voldoen aan de paar eisen die de WF stelt aan het organiseren van een tocht onder WF vlag. Dus is dit een overige activiteit.

Ik zal binnenkort wel wat mensen die eerder tochten hebben georganiseerd aansporen.

Verder moedig ik iedereen aan die de agenda leeg vindt, om zelf met een idee te komen voor een tocht en deze aan te dragen. Een aantal doet dit ook. Maar er kan nog veel meer bij :)
omdat organisator besloten heeft niet te willen voldoen aan de paar eisen die de WF stelt aan het organiseren van een tocht onder WF vlag
Hier maak je onnodig vijanden mee, nergens voor nodig. Ik had zelf al bedacht dat ik bij een volgende WF-tocht de bijdrage die niet-leden moeten betalen uit eigen zak aan ze terug betaal. Bij Lauran en Hetty is deze groep waarschijnlijk wat groter.
Bert van Sprang schreef:
do 08 sep, 2022 10:22
omdat organisator besloten heeft niet te willen voldoen aan de paar eisen die de WF stelt aan het organiseren van een tocht onder WF vlag
Hier maak je onnodig vijanden mee, nergens voor nodig. Ik had zelf al bedacht dat ik bij een volgende WF-tocht de bijdrage die niet-leden moeten betalen uit eigen zak aan ze terug betaal. Bij Lauran en Hetty is deze groep waarschijnlijk wat groter.
Maar het is toch waar? Misschien is het woordje “paar” te subjectief, maar de rest klopt toch?