Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 14 augustus 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 14 augustus 2022

Hallo fietsers,
Zelf ben ik net terug van mijn fietsvakantie vanuit zuidelijk Frankrijk, dus ik heb wel weer zin in een Rondje Groningen. We verzamelen om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation Groningen en gaan dan, met een koffiestop onderweg, door het ommeland om na ong. 75 km weer terug te keren voor het station. Gemiddelde snelheid ligt meestal rond de 20 km/u.
Wie fietst er mee?
Groet, Petra.
Ik heb er ook wel weer zin in.
Tot morgen. Cilia
Hallo,
Dat was een heerlijk rondje vandaag. Met twee keer zoveel deelnemers (Cilia, Josje, Edith en Petra) vertrokken we even na tienen via de Onlanden en het Leekstermeer naar Leek en Roden om een koffiepauze te hebben in Roderesch. Met een route die grotendeels in de schaduw lag, hier en daar een uitstapje (omweggetjes en een stevig zandpad met waterdouche) togen we via Steenbergen naar Peest voor een boterhammenstop op de brink. Petra zorgde ervoor dat alle bidons weer gevuld werden bij de dichtstbijzijnde boerderij. Daarna fietsten we via Donderen en Bunne langs Eelde om bij de Onlanderij nog een ijsjesstop te houden. Al deze stops (tropenrooster) maakten natuurlijk wel dat we pas tegen half 5 weer bij het Peerd van Ome Loeks aankwamen. Met dik 70 km op de tellers een heerlijk rondje. Ik vond het gezellig!
Groet, Petra.
Petra137 schreef:
zo 14 aug, 2022 18:53
Hallo,
Dat was een heerlijk rondje vandaag. Met twee keer zoveel deelnemers (Cilia, Josje, Edith en Petra) vertrokken we even na tienen via de Onlanden en het Leekstermeer naar Leek en Roden om een koffiepauze te hebben in Roderesch. Met een route die grotendeels in de schaduw lag, hier en daar een uitstapje (omweggetjes en een stevig zandpad met waterdouche) togen we via Steenbergen naar Peest voor een boterhammenstop op de brink. Petra zorgde ervoor dat alle bidons weer gevuld werden bij de dichtstbijzijnde boerderij. Daarna fietsten we via Donderen en Bunne langs Eelde om bij de Onlanderij nog een ijsjesstop te houden. Al deze stops (tropenrooster) maakten natuurlijk wel dat we pas tegen half 5 weer bij het Peerd van Ome Loeks aankwamen. Met dik 70 km op de tellers een heerlijk rondje. Ik vond het gezellig!
Groet, Petra.
Oh wat grappig, vandaag zijn wij in de volgende dorpen geweest: Peest, Donderen, Bunne en Eelde.