Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Brabant 18 juni 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Brabant 18 juni 2022

Ook in juni is er een rondje Midden Brabant en wel op zaterdag 18 juni, deze keer vanaf 10:00 uur!
Het startpunt is nog te bepalen!
Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur en een lengte van ca 60 km. We passen ons aan aan de langzaamste deelnemer en je kunt het ook op je racefiets fietsen, maar onverharde paden worden niet vermeden.
Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant wat te bereiken is vanaf Tilburg, Den Bosch of Eindhoven!
grenzen_Rondje_Midden_Brabant.jpg
grenzen_Rondje_Midden_Brabant.jpg (74.3 KiB) 1770 keer bekeken

NB Voor het rondje in mei was erg weinig animo, oftewel we waren met zijn tweeën. Daar doen we het niet voor! Wat moeten we veranderen dat jij wel mee gaat?
Leuk initiatief, ik houd het even in de gaten.
Ik houd het ook in de gaten.
Misschien ook eens op een zondag organiseren (bvb afwisselend een zaterdag/ een zondag)?
Ik kan wel een keer een mooi rondje van 60 kilometer* bedenken vanuit Den Bosch-Noord, bij de brug bij Hedel, en dan Gelderland** in, met voor de liefhebbers ergens appeltaart***. Dan fiets ik ook wel mee.

Op zaterdag 18 juni ben ik verhinderd. Op zondag 19 juni kan ik wel.

*) Hoe strikt is die richtlijn van 60 kilometer? Wat is een acceptabele bandbreedte?
**) Als geboren Gelderlander ontvlucht ik Brabant het liefst zo snel mogelijk 😉
***) Op zondag zijn de appeltaartopties in de Gelderse bible belt beperkt.
Geldt ook voor mij......wil graag de organisatie van een rondje Midden Brabant (vanuit Tilburg) eens op me nemen. Maar op een of andere manier is de planning dusdanig dat deze steeds samenvalt met 'al een weekendje weg'
Theo en Willem,

Bedankt voor het aanbod! Het lijkt mij verstandig het dit weekend te houden bij zaterdag 10 uur om verwarring te voorkomen, hoewel zich tot nu toe nog geen liefhebbers hebben aangemeld. Bij deze nodig ik jullie uit een rondje vanuit Tilburg of Den Bosch noord te organiseren. 60 km is niet heilig, echter het is verstandig hier niet te ver over heen te gaan zodat het voor iedereen toegankelijk blijft, ook voor degenen die nog een stuk naar het vertrekpunt moeten fietsen. Daar ik met mijn fietsclubje veel op zondag door de Biblebelt fiets, weet ik inmiddels waar wel appelgebak te krijgen is.
Ai! Ik heb tijdens de Berggeitentocht een persoonlijk ongemak ontwikkeld dat gisteren tijdens mijn 900hm klimtocht op de Veluwe snel is verergerd. Ik heb besloten om nu enkele weken niet actief te gaan fietsen, omdat rust de enige remedie is. Ik wil dus graag een keer meedoen en ook een rondje bedenken, maar komend weekend gaat 'm helaas niet worden. Sowieso kan ik op zaterdag niet.
Route voor aanstaande zaterdag, vertrek om 10:00 uur vanaf oostzijde station Den Bosch. Parkeren kan eventueel (gratis) bij Koningsweg 2, na aanmelding!

https://ridewithgps.com/routes/39800579 Aa en Dommelroute 63 km met koffiestop in st.Oedenrode.
220618_Rondje_Midden_Brabant_Dommel_en_Aa_63_km.jpg
Vanwege gebrek aan belangstelling wordt het rondje van morgen geannuleerd! Bij deze vraag ik Willem of Theo voor 23 of 24 juli een nieuw rondje uit te zetten.
Dat weekend ben ik er niet.
Bert van Sprang schreef:
vr 17 jun, 2022 18:47
Vanwege gebrek aan belangstelling wordt het rondje van morgen geannuleerd!
Ik stond net op het punt om me aan te melden. Mocht je het alsnog door laten gaan, dan hoor ik het wel. Volgens mij heb je nog een kop koffie van me tegoed.

23/24:juli is het eerste weekend van de zomervakantie. Mocht ik dat weekend thuis zijn, dan wil ik wel een rondje uitzetten vanaf Tilburg.
Dag Bert,

Het was natuurlijk een last minute actie van mij gisteren. Aangezien ik niet meer van je heb vernomen, heb ik besloten om het in te ruilen voor een vroege ochtendrit. Wel zo fijn met het warme weer.

Als je dit leest, weet je dat je vandaag niet op me hoeft te rekenen. De koffie hou je tegoed!

Groet,
Bart
Bert van Sprang schreef:
vr 17 jun, 2022 18:47
... voor 23 of 24 juli een nieuw rondje uit te zetten.
Helaas Bert, dat weekend gaat me niet lukken
Hoi Bert, en andere Midden-Brabanders,

Bert op jouw vraag aan (oa) mij om een rondje uit te zetten in het weekend van 23 juli: dan ben ik net 2 dagen bezig met mijn fietsvakantie. Ik kom 1 oktober terug. Bij deze beloof ik dat ik het rondje in oktober uitzet.
wie wel?
Ik ben nog onderweg 🚲.
In augustus mogelijk weer van de partij. Welke datum is dat?
rondje 23 juli: viewtopic.php?f=30&t=37669&p=424034#p424034

Als datum houd ik in principe het de voorlaatste datum van de maand aan, voor augustus zou dat 27 augustus zijn. zoals het er nu uitziet ben ik dan elders: Harskamperdennen! En de weekenden daarvoor ben ik op vakantie,