Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Brabant 21 mei 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Brabant 21 mei 2022

Ook in mei is er een rondje Midden Brabant en wel op zaterdag 21 mei vanaf 13:00 uur!
Het startpunt is nog te bepalen!
Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur en een lengte van ca 60 km. We passen ons aan aan de langzaamste deelnemer en je kunt het ook op je racefiets fietsen, maar onverharde paden worden niet vermeden.
Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant tussen Breda en Den Bosch-Eindhoven!
Ik heb Arno bereid gevonden een mooi rondje vanuit Den Bosch in oostelijke richting uit te zetten. Via een oude dijk gaat het richting Rosmalen waar we de F59 en Arno oppikken. In de Herperduinen buigen we af naar het zuiden richting De Maashorst, Via de Hooghei en de Aa komen we weer terug in Den Bosch.

Vertrek om 13:00 uur vanaf Koningsweg 2 in Den Bosch. (Dit is vlakbij het station en je kunt er gratis parkeren (want ik heb de sleutel van de poort.)) (Koningsweg 2 op 55,5 km van de route en het station op 55,8 km van de route)

https://ridewithgps.com/routes/39386778

Lengte ca 60 km. svp aanmelden via PB!

Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur. Echter passen we ons wel aan de langzaamste deelnemer en je kunt het op je racefiets fietsen, maar onverharde paadjes worden niet vermeden.
Ik heb het even gecheckt: het blijft zaterdag droog. Jammer als Arno en ik het rondje alleen moeten fietsen :D .
Bert van Sprang schreef:
za 14 mei, 2022 22:55
... een mooi rondje vanuit Den Bosch in oostelijke richting uit te zetten. Via een oude dijk gaat het richting Rosmalen waar we de F59 en Arno oppikken. In de Herperduinen buigen we af naar het zuiden richting De Maashorst, Via de Hooghei en de Aa komen we weer terug in Den Bosch. ...
Dat is potentieel een leuke, gevarieerde fietsroute in zeer bekend gebied. Ik richt me voorlopig op intervaltraining. Anders zou ik misschien mee gaan.

Bert van Sprang schreef:
ma 21 mar, 2022 12:26
... Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant tussen Breda en Den Bosch-Eindhoven!
Maak er maar "tussen Breda en Ravenstein - Helmond" van. 🧐
willem.m schreef:
wo 18 mei, 2022 14:00
Bert van Sprang schreef:
za 14 mei, 2022 22:55
... een mooi rondje vanuit Den Bosch in oostelijke richting uit te zetten. Via een oude dijk gaat het richting Rosmalen waar we de F59 en Arno oppikken. In de Herperduinen buigen we af naar het zuiden richting De Maashorst, Via de Hooghei en de Aa komen we weer terug in Den Bosch. ...
Dat is potentieel een leuke, gevarieerde fietsroute in zeer bekend gebied. Ik richt me voorlopig op intervaltraining. Anders zou ik misschien mee gaan.

Bert van Sprang schreef:
ma 21 mar, 2022 12:26
... Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant tussen Breda en Den Bosch-Eindhoven!
Maak er maar "tussen Breda en Ravenstein - Helmond" van. 🧐
Wordt onderhand de hele provincie Noord-Brabant: zonder het Land van Kuuk (Cuijk) , de Peel, de Budelse Heide, het Land van Altena.en de Brabantse Wal. Overigens valt Ravenstein pas sinds 1814 onder de provincie Noord-Brabant.
Wordt onderhand de hele provincie Noord-Brabant:
Klopt, alleen vertrek vanuit Midden-Brabant: Den Bosch - Eindhoven - Tlburg.

grenzen Rondje Midden Brabant:
grenzen_Rondje_Midden_Brabant.jpg
Route van morgen:
220521_rondje_Midden__Brabant_Maashorst_62_km.jpg
Met zijn tweeën mooi rondje gefietst. Mooi dat we met zijn tweeën waren, we hebben goed kunnen bijpraten. Jammer dat we met zijn tweeën waren, want daar doen we het niet voor.