Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Brabant 16 april 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Brabant 16 april 2022

Het volgende rondje Midden Brabant vindt plaats op zaterdag 16 april vanaf 13:00 uur!
Het startpunt is nog te bepalen en ook zoeken we een organisator!
Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur en een lengte van ca 60 km. We passen ons aan aan de langzaamste deelnemer en je kunt het ook op je racefiets fietsen, maar onverharde paden worden niet vermeden.
Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant tussen Breda en Den Bosch-Eindhoven!
Op 16 maart is het Paaszaterdag.
Daarom kan ik zelf niet, maar een week eerder en een week later ook niet. Maar misschien heeft iemand anders wel zin.
Zonder organisator geen rondje! Wie wil?
Hey Bert,
Met veel plezier het rondje voor het vorige rondje meegefietst. Het volgende rondje in april en mei kan ik niet. Het daarop volgend rondje in juni (wanneer?) organiseer ik graag, als ik er ben. Heb het gevoel dat we hier in Midden Brabant nog een beetje een Modus Operandi moeten vinden. Moet gaan lukken, en is de moeite waard.