Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen, zondag 13 maart 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen, zondag 13 maart 2022

Hallo fietsers,

Aanstaande zondag is het weer tijd voor een rondje Groningen. We verzamelen bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen, waar we om 10 uur vertrekken voor een rondje van zo'n 75 km. Onderweg maken we een koffiestop bij een café/restaurant.

Heb je zin om mee te fietsen, geef je dan op via een reactie op dit bericht.

Tot zondag, Petra.
Ik ben van de partij.
Ik ook. Tot morgen.
Ik ben ook van de partij. En de andere Gerard doet ook vást mee ;-)
Tot morgen!

Met hartelijke groet, Gerard
Ben er ook!
BertV
ik ben er ook bij :D

tot morgen!
groet, Rikie
Hallo,
Vandaag hebben we bij heerlijk en zonnig weer een lekker rondje gefietst. We vertrokken vanaf het Peerd met zijn zevenen: Gerard, Gerard, JanH, Cilia, Rikie, Bert en ik. Om en over de Hoornse Plas, via Paterswolde, door de bossen, door Glimmen, langs de Vijftig Bunder en via Schipborg langs de heide naar Gasteren. Daar zaten we heerlijk op het terras en schoven René en Geke even aan, gezellig. Aan de koffie/cola met taart en lekker bijkletsen met elkaar. Daarna, met een ommetje, via Anloo en Annen met een doorsteek naar de provincie Groningen en via Spijkerboor, Oud-Annerveen, even een boterhammenstop en door Meerwijck en de Westerbroekstermadepolder. Langs het kanaal, de vuilstort, doorsteek naar Helperzoom en daar haakte ik om plastechnische redenen af. De rest reed terug naar het Peerd waar met ong. 70 km het rondje tot zijn einde kwam. Prima rondje en nu al zin in de volgende, op 10 april.
Groet, Petra.
De route (68,4 km volgens de GPS):
Knipsel01.JPG
Knipsel02.JPG
Hallo,
Is er zondag 10 april 2022 een rondje Groningen?
Start om 10:00 uur?
Gr edith