Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pinkstertocht voor berggeiten naar Bouillon - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Pinkstertocht voor berggeiten naar Bouillon

Oeps...Bert, misschien wat laat (maar hopenlijk niet te laat) zouden Toos en Theo (onderafdeling Dongen van het fietsrondje Midden Brabant) nog mee kunnen?....en als ik nog iets anders moet doen (geld overmaken, inschrijven oid) hoor ik het graag.
Groetjes, Toos en Theo
Toos en Theo,

Jullie zijn van harte welkom. Je hebt een pb van mij!
Hoeveel berggeiten heb je inmiddels Bert?
25 met Toos en Theo!
Deelnemers tot nu toe: Caspar, Anton, Theo, Toos, Romy, Oscar, Patrick, Martin, Raymon, Jan, Peter, Kasia, Gerton, Idde, Eelco, Kees, Peter, Ben, Jeroen, Jos, Bert, Nanke, Hans en Johnny. Een mooie mengeling van oude en (zo dadelijk) nieuwe bekenden.
Bert van Sprang schreef:
di 03 mei, 2022 15:55
Ik ga er van uit dat het tegen die tijd weer open is. Anders kunnen we id nog een paar km en hoogtemeters toevoegen :D.
Zie https://botrange.be/2022/03/25/travaux- ... 6-phase-1/
Tussen Mont Rigi en Signal de Botrange is de weg vanaf 2 mei afgesloten. Er wordt niet vermeld voor hoe lang.
Als je dan in Mont Rigi richting Malmedy fietst, dan linksaf naar knooppunt 76, en dan kom je via 50 en 51 weer op jouw route.
https://www.openstreetmap.org/#map=14/5 ... 1&layers=C
Tussen Mont Rigi en Signal de Botrange is de weg vanaf 2 mei afgesloten
Op het bijgevoegde googlemapsplaatje is aangegeven dat de N676 van Restaurant Au Petit Creux tot aan de driesprong met de N647 is afgesloten, dit is een stukje zuidelijker en daar komen wij niet. We gaan het zien.
Geen zorgen, met Bert van Sprang komt het altijd goed.
Zes jaar geleden alweer bij Camping De Bosrand.
13226942_1087362771320274_2751126193187589317_n.jpg
Dit jaar al 17 kampeerders voor de eerste nacht bij De Bosrand.
De deelnemers blijven binnendruppelen. Inmiddels 27 aanmeldingen. Vanaf 30 ga ik een reservelijst hanteren, wetende dat er altijd op het laatste moment deelnemers afvallen. NB het is zeker niet de bedoeling dat we in een groep van 30 fietsen, veel te gevaarlijk. We splitsen zo snel mogelijk in kleinere groepjes van max 10 fietsers.
Inmiddels 28 deelnemers! De weersvoorspellingen zien er goed uit: 20 graden, geen regen en weinig wind: wat wil je nog meer!
Bert van Sprang schreef:
zo 22 mei, 2022 12:25
....wat wil je nog meer!
- Toeschouwers bij de steile klimmen
- Aanmoedigingskreten op het asfalt
- Luidende kerkklokken als het peloton langs komt
- Bezemwagen met mecanicien
- Live uitzending op Eurosport
- Finishvlag en dranghekken bij die finish
- Bergtruiklassement en bolletjestrui
- Prijsuitreiking op podium (champagnefles ontkurkt)
- Massagetafels en masseurs
- Legertent met kok en koud bier
willem.m schreef:
zo 22 mei, 2022 12:49
Bert van Sprang schreef:
zo 22 mei, 2022 12:25
....wat wil je nog meer!
- Toeschouwers bij de steile klimmen
- Aanmoedigingskreten op het asfalt
- Luidende kerkklokken als het peloton langs komt
- Bezemwagen met mecanicien
- Live uitzending op Eurosport
- Finishvlag en dranghekken bij die finish
- Bergtruiklassement en bolletjestrui
- Prijsuitreiking op podium (champagnefles ontkurkt)
- Massagetafels en masseurs
- Legertent met kok en koud bier
Rijdt Willem Megens mee en gaat hij dat allemaal regelen?
We wachten af.
Oeps, even een logistieke vraag: is er een expert die verstand heeft van de winkelopeningstijden? Mijn gevoel zegt dat de supermarkten op Pinksterzondag ( in dit geval een Carrefour in Bastogne....een grote jongen dus) dicht zijn. Klopt dat?
Of die zondag open is weet ik niet, maar zaterdag volgens mijn informatie tot 20:00 uur.
Welke Carrefour? Er zijn er in Bastenaken drie. De Carrefour in het noorden van het stadje en de kleine Carrefour in het centrum zijn op zondag open. De Carrefour bij de westelijke invalsweg van Bastenaken is op zondag gesloten, maar de Delhaize aan de overzijde is op zondag wel open. Persoonlijk vind ik het assortiment van Delhaize beter dan de Carrefour. Bij Carefour en Dehaize kun je betalen met een Nederlands bankpasje. bij veel winkels in België niet,
Sorry, verkeerd gelezen. Supermarkt in Bastogne is open op zondag. Of dat Delhaize of Carrefour was weet ik niet meer,
3 afmeldingen, dus nu 25 deelnemers. Als je nog mee wil, laat het me even weten!
Lees net dat er van 2/6 juni werkzaamheden zijn tussen Rotterdam en Breda, daar door kan het treinverkeer 15 min vertraging hebben.

Ik reis dan via Utrecht cs naar Eindhoven.