Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen, zondag 13 februari 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen, zondag 13 februari 2022

Hallo fietsers,

Aanstaande zondag is het de tweede zondag van de maand, dus tijd voor een volgend rondje Groningen. We verzamelen bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen, waar we om 10 uur vertrekken voor een rondje van zo'n 75 km. Onderweg maken we een koffiestop bij een café/restaurant (binnen). Gezien de zuidenwind die nu (donderdag) voorspeld wordt, kunnen we naar Zeijen fietsen en bij café Hingstman wat gaan drinken.

Heb je zin om mee te fietsen, geef je dan op via een reactie op dit bericht.

Tot zondag, Petra.
Tot zondag!
Gr edith
Ik doe ook mee.
Ik heb er ook weer zin in.
Tot morgen.
Ja, ik fiets ook mee,
tot morgen,
Kees
Ik meld mij maar even af. Dus wacht niet op mij en Gele Gerard ;-)
Morgenmiddag aan het werk en ik kan dus alleen maar 's ochtends fietsen. Veel plezier en tot in maart!
Hartelijke groet, Gerard
Ben er ook!
Tot morgen!
BertV
Hallo,
Helaas voel ik me niet fit genoeg om mee te fietsen.
Ik wens jullie een mooie fietstocht en graag tot een volgende keer.
Groet, Petra.
Beterschap, Petra!!

BertV
Vandaag met een groep 5 rondje Groningen gedaan (Cilia, Edith, Bert, Kees, Jan - Petra kon helaas niet mee). Het weer was mooi, zonnig, maar wel met een frisse wind. Eerst tegen de wind in naar Zeijen voor de koffie. Op het Noordsche Veld nog even stil gestaan bij het schijnvliegveld dat de Duitsers daar in de 2e WO daar hadden aangelegd. Na 28 km zaten we aan de koffie. Na de koffie met de wind mee weer terug richting Groningen. Op het laatst nog twee onverharde toetjes, het Kleibos (maakte gebruik van de hogedrukspuit noodzakelijk) en de Onlanden (was beter te doen).
Om kwart over twee sloten we het rondje Groningen na 60 km af met een rondje rond het Peerd.
De route:
Knipsel-01.JPG
Knipsel-02.JPG
Mooie route!
Bedankt Jan!
Bert