Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Bosch 19 februari 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Den Bosch 19 februari 2022

Het eerste Rondje Den Bosch was een succes. Met 7 wereldfietsers een mooi rondje gemaakt. Iedereen was enthousiast, dus maar meteen afgesproken dat we dit vaker gaan doen. SAVE THE DATE: zaterdag 19 februari van 13 tot ca 17 uur.
Een rondje vanaf station Tilburg, vertrek 13u, ongeveer 68 km. Veel vrijliggende fietspaden, af en toe een stukje langs de weg, hier en daar wat zandpad.
Wie gaat er mee?
Ik ga mee :D

Moet ik ook nog een PB sturen?
Hoeft niet, maar je mag mij een pb ev met je mobiele nummer sturen.
Hij staat in de agenda! Is er al een gps track van de route?
https://www.komoot.nl/tour/647623439?ref=atd

Dit is de route op Komoot.
Een gpx bestand gaat iemand anders voor z'n rekening nemen
Wat een ontzettende goed idee -nu de officiële wintertrektocht van de WF niet doorgegaan is- om een eendaagse versie van deze trektocht te organiseren. En nog wel 'om de hoek vanuit Tilburg'
Ik ben erbij,
en dank voor de gps-track.
Theo Barten
Ps: voor alle zekerheid: We spreken af bij station Tilburg. Klopt het dat we aan 'de centrumkant' verzamelen en niet aan 'de spoorzonekant' (waar de loc-hal en zo liggen)
Theo B schreef:
di 08 feb, 2022 19:46
Wat een ontzettende goed idee -nu de officiële wintertrektocht van de WF niet doorgegaan is- om een eendaagse versie van deze trektocht te organiseren. En nog wel 'om de hoek vanuit Tilburg'
Ik ben erbij,
en dank voor de gps-track.
Theo Barten
Zeker tof. Zullen we als Dongenaren samen naar Tilburg rijden?
Ik overweeg ook om te komen, nog even kijken of het uitkomt.

Maar hoe zit dat met Komoot. Ik kan de route van de link hierboven zien, maar kan ik daar niet zelf een gpx van maken? Of moet ik dan betalend lid zijn?

EDIT Laat maar, ik werd in de war gebracht door de vraag over het ontgrendelen van een gebied.
Ik ben weer terug van een weekje Zweden en ik tel tot nu toe 6 deelnemers! Mocht het door de storm donderdag en vrijdag de ondergrond zaterdag erg nat zijn kunnen we in overleg vrij makkelijk om de zandpaden heen fietsen. Mocht iemand nog een gpx-file van de route willen, kan hij of zij mij even een pb met emailadres sturen.
uitkijktoren_resize_900_img_7375.jpg
Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur. Echter passen we ons wel aan de langzaamste deelnemer en je kunt het op je racefiets fietsen, maar onverharde paadjes worden niet vermeden.

(Moderator, je mag de titel veranderen van Rondje Den Bosch 19 februari 2022 in Rondje Midden Brabant)
Hoi, Ik wil graag zaterdag meerijden?
Groet Matthieui
Je bent van harte welkom!
Is het een idee eerder te vertrekken? ☀️/🌦
Ik kan niet eerder.
Oké.
vooralsnog blijft het droog op zaterdag! Dus meld je aan voor het eerste Rondje Tilburg.
Inmiddels lijkt er morgen een regenfront over te trekken. Daar waar het er gisteren zo uitzag dat het vanaf ca 17:00 uur gaat regenen, lijkt het er nu op dat het tot ca 14:00 uur regent. Ik stel voor dat we even morgenvoreg afwachten.
Vergis ik me?
Ik zie het front op vrijdag, vandaag, overkomen: https://www.buienradar.nl/nederland/nee ... dar/24uurs
Morgen droog tot 16h: https://www.buienradar.nl/nederland/nee ... dar/48uurs
Je hebt helemaal gelijk! Dus dan alleen laatste stukje in de regen :D .