Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Den Bosch 22 januari 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Den Bosch 22 januari 2022

Omdat ik de laatste tijd te veel alleen fiets, nodig ik jullie uit voor een Rondje Den Bosch op zaterdag 22 januari 2022. Vertrek om 13:00 uur vanaf de Koningsweg 2 in Den Bosch. (Dit is vlakbij het station en je kunt er gratis parkeren (want ik heb de sleutel van de poort.))

https://ridewithgps.com/routes/38367601

Lengte ca 60 km en ik heb wat iconische Bossche bruggen in de route opgenomen. svp aanmelden via PB!

Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur. Echter passen we ons wel aan de langzaamste deelnemer en je kunt het op je racefiets fietsen, maar onverharde paadjes worden niet vermeden.
img-7796.jpg
inmiddels zijn we met zijn vijven. Wie heeft er nog interesse? Volgens het huidige weerbericht blijft het droog! En bij Natuurbegraafplaats Huis ter Heide kunnen we indien gewenst een kop koffie krijgen! (Net afgesproken,)
Helaas geveld door een jichtaanval…ik sla over.
Wil graag mee, maar het lukt niet om een PB bericht te plaatsen (niet eerder actieve berichten geplaatst?).
@Bert: even uit nieuwsgierigheid de route bekeken op ridewithgps: route gaat over halve zolen pad bij de Moerputten. Dat is toch alleen toegankelijk voor wandelaars? (openstreetmap staat ook: highway=footway). In al die jaren dat ik daar wandel over de oude spoorlijn ben ik ook nog nooit fietsers tegengekomen. Verder mooie route rondom Den Bosch.
het lukt niet
ik heb je een pb gestuurd.
halve zolen pad
Halve zolenpad is id een wandelpad. Dus als er wandelaars lopen we of we besluiten ter plekke er omheen te fietsen.
We blijven steken op 5 deelnemers, ook als je spontaan wilt aansluiten ben je van harte welkom!
Goed initiatief, Bert! 👍 Leuke route met highlights als de Drunense Duinen, de Efteling en de bruggen over de nieuwe superrotonde in Vught-Noord. Ik kan er vandaag niet bij zijn, misschien een andere keer. Ik wens jullie veel fietsplezier!
Het begin is gemaakt! Met 7 wereldfietsers een mooi rondje gemaakt. Iedereen was enthousiast, dus maar meteen afgesproken dat we dit vaker gaan doen. SAVE THE DATE: zaterdag 19 februari van 13 tot ca 17 uur.
Bert, het was een mooie tocht. Bedankt voor het initiatief!
Bert van Sprang (2).jpg
Het was een lekker rondje. Bert bedankt.
6E3168F2-9AC3-4670-8DF2-1FB911E2B6D7.jpeg
Was weer leuk om een rondje Den Bosch te fietsen. Bert bedankt voor de organistatie en iedereen voor het gezelschap!
Bert van Sprang schreef:
za 22 jan, 2022 18:04
Het begin is gemaakt! Met 7 wereldfietsers een mooi rondje gemaakt. Iedereen was enthousiast, dus maar meteen afgesproken dat we dit vaker gaan doen. SAVE THE DATE: zaterdag 19 februari van 13 tot ca 17 uur.
In agenda opgenomen.
Goed initiatief Bert!