Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam, reminder - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam, reminder

Zondag 16 mei is het alweer de derde zondag van de maand.

Dat betekent:
als je interesse hebt in een Rondje Rotterdam, om 12.00 uur onder de Euromast verzamelen.

Corona: we houden anderhalve meter afstand, rijden in vaste groepjes van twee, of anders achter elkaar aan.

Met deze (last-minute) oproep/reminder, neem ik tijdelijk de honours van BartO waar.
(ik ben zelf overigens niet van de partij. Maar eventuele gegadigden wens ik alvast een mooi tocht!)
Dat is Jammer dat ik al met iemand een soort van Rondje Utrecht ga doen,
anders was ik naar de Euromast gekomen. :wink:
Ik hou het in de gaten voor de volgende keer...Top!
Wat voor afstanden zijn dit rondje meestal? Ik wil deze zomer mijn fietsbenen weer wat meer oefenen, dus ben wel benieuwd hoe ver we hier gaan.
jaccow schreef:
zo 23 mei, 2021 20:23
Wat voor afstanden zijn dit rondje meestal? Ik wil deze zomer mijn fietsbenen weer wat meer oefenen, dus ben wel benieuwd hoe ver we hier gaan.
Ik heb even een oud antwoord op dezelfde vraag gekopieerd:

"Volgens mij wordt er, vanaf de Euromast gerekend, zo tussen de 50 en 75 km gereden.
In een rustig tempo, bij windstilte gerekend, zo'n 17-20 km/u. Met meedere tussenstops.
Maar ik rij maar 1 á 2 keer per jaar mee, dus wellicht dat de vaste rijders er beter zicht op hebben"