Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Harskamperdennen 2021 Save the date - Forum Wereldfietser

Harskamperdennen 2021 Save the date

We weten nog niet hoe en met hoeveel liefhebbers we daar kunnen zijn, (waarschijnlijk meer dan in 2020) maar voor de fans, het terrein is geboekt voor vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 augustus.
Laten we hopen dat het een feestje wordt. :P
Geweldig. Bij deze geef ik mij graag alvast op.
Wanneer begint de inschrijving? :)
In een ander draadje wordt gevraagd of er al activiteiten zijn gepland.
Mijn inziens hoort de Harskamperdennen niet in overige activiteiten thuis.
Daarnaast zou het mooi zijn als bekend is hoe en wanneer we kunnen aanmelden.
Ik heb er zin in
Wanneer kan ik inschrijven
:D 8) :lol:
Groetjes Andries
wie is Westerweel?
Kreeg vorige week mijn 1e prik en 12 juni mijn 2e. Ik kom dus beschermd aan :D

Mario
Westerweel schreef:
wo 24 mar, 2021 12:48
We weten nog niet hoe en met hoeveel liefhebbers we daar kunnen zijn, (waarschijnlijk meer dan in 2020) maar voor de fans, het terrein is geboekt voor vrijdag 27, zaterdag 28 en zondag 29 augustus.
Laten we hopen dat het een feestje wordt. :P
Ik zou het toch wel eens fijn vinden als er concreet nieuws komt betreft het weekend op de Harkamperdennen.
Her en der lees ik dat mensen zich aanmelden, ik zou het zuur vinden dat er straks met de officiële uitnodiging de mededeling komt dat het weekend ook meteen vol is.

Ik begrijp dat activiteiten commissie te dealen heeft met Corona maar deze openingspost nodigt de fans uit om de datum te safen maar verder nieuws ontbreekt, kan er misschien een update komen?
Jullie worden gefopt door iemand die een account heeft gemaakt. Zijn eerste bericht ... geloven jullie dat?
Leon schreef:
ma 24 mei, 2021 17:48
Jullie worden gefopt door iemand die een account heeft gemaakt. Zijn eerste bericht ... geloven jullie dat?
Ja, dat is Anja Westerweel.
Leon schreef:
ma 24 mei, 2021 17:48
Jullie worden gefopt door iemand die een account heeft gemaakt. Zijn eerste bericht ... geloven jullie dat?
Alhoewel, je kan gelijk hebben.
Zou fijn zijn als de Activiteitencommissie zijn/haar licht hier even over laat schijnen...
Grap of geen grap.

Naar mijn idee, kan het eind augustus open.

Er zijn nu 9 miljoen prikken gezet. Ze doen er nu 1 miljoen per week en het duurt nog 3 maanden.

Dan komen er nog 13 miljoen prikken bij.
Is totaal 22 miljoen. Als iedereen 2 prikken krijgt zijn er dus 11 miljoen mensen geprikt.

Kinderen onder de 12 krijgen geen prik, dus alles komt goed.

Vrijdag ga ik een mooie fiets tocht maken.

Van Den Haag naar de Veluwe. Na ronde Veluwe fiets ik door naar Vaals in Limburg en dan naar huis voor mijn 2e prik.

Op 20 september vlieg ik naar Valencia in Spanje. Naar mijn nicht. Die woont daar en heeft in het mooie binnen land een b&b

Tot in augustus. Lekker zingen als Loes weer gitaar speelt. 😀

Mario
Rob de Waal schreef:
ma 24 mei, 2021 19:17
Zou fijn zijn als de Activiteitencommissie zijn/haar licht hier even over laat schijnen...
Gezien de omschrijving van het subforum zou dat de laatste instantie zijn die hier iets van zou weten:
"Overige activiteiten (zonder commerciele inslag) welke interessant zijn voor fietsreizigers, maar niet door onze Activiteitencommissie georganiseerd worden."
@Mario. Ukelele komt mee wanneer ik kom. Ik zal de nummers melden zodat men een tekstboek kan maken. Zit zeker een Dylannummer tussen, ter ere van zijn 80ste verjaardag. Solisten altijd welkom!
Hoi, Loes

Ik speel ook weer gitaar. Heb het weer opgepakt. Ik speel links.

Kijk er naar uit. Hoorde vroeger een zang pedagoog zeggen dat ik aanleg heb voor zingen, misschien kan ik het waar maken in augustus😇
Zie onder Activiteitencommissie;

"door Activiteitencommissie » ma 24 mei, 2021 23:23
Even voor de goede orde. Dit draadje gaat NIET over de Harskamperdennen 2021. Dus het is ook niet mogelijk om je daarvoor al op te geven. Officieel is nog geen besluit genomen over doorgang van de Harskamperdennen in 2021. Zodra dit wel zo is, zal de publicatie en de inschrijving daarvan op de WEBSITE van de Wereldfietser gedaan worden".

Dus nu niet ongeduldig worden 8)
Vorig jaar kwam de officiële melding ergens eind juni 2020 met uitgebreide informatie.
Kan de moderatie hier dan wellicht iets mee doen? Als Westerweel niet de Anja is die namens bestuur of activiteitencommissie deze post heeft geplaatst? Dit om allerlei onduidelijkheden te voorkomen.