Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en Wandelbeurs on-line! dus: informanten gezocht... - Forum Wereldfietser

Fiets en Wandelbeurs on-line! dus: informanten gezocht...

Het zal geen verrassing zijn: de Fiets en Wandelbeurs gaat niet door in zijn gebruikelijke vorm.
Het plan is nu om een digitale beurs te organiseren, en wel op 23 en 24 april.
De lezingen worden vooraf opgenomen.
Dit wordt gedaan met een programma, genaamd LiveWebinar; zoiets als Zoom, maar mooier naar het schijnt.

Informanten worden ook gevraagd!
Dat gaat via een speciale ruimte waar de informanten het gesprek met de bezoekers aan kunnen gaan.
Dit gaat vanuit huis en het enige wat je als informant nodig heeft is een computer/laptop met camera en microfoon.
Er komt een rooster voor de informanten, die dan voor een bepaalde tijd beschikbaar zijn.

Je kunt je aanmelden als informant bij hansmetz45@hotmail.com
Prima. Ik hoop wel dat het software platform genoeg capaciteit heeft. Ik had laatst nog een online congres en dat liep van geen meter.
Leuk! Dank voor de uitnodiging. Ik heb je gemaild.
[Dit gaat vanuit huis en het enige wat je als informant nodig heeft is een computer/laptop met camera en microfoon./quote]

https://embed.archiebot.com/connection-tester
Ik ben de eigenaar van dezelfde fiets. Uitstekende machine :) De beoordeling van betrouwbare bookmakers hier wordt rechtstreeks gevormd door fans van sportweddenschappen en tegenwoordig is het een lijst van bookmakers die legaal opereren en de uitbetaling van winsten garanderen.