Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Extra: Verjaarsrondje Rotterdam zondag 21 februari - Forum Wereldfietser

Extra: Verjaarsrondje Rotterdam zondag 21 februari

Vooruitlopend op de komende lente en de opheffing van de eeuwigdurende lockdown rijden we een extra Verjaarsrondje Rotterdam op de derde zondag van de maand; zondag 21 februari. Verzamelen om twaalf uur onder de Euromast. We houden anderhalve meter afstand, rijden in vaste groepjes van twee, of anders stilzwijgend achter elkaar. Om 21:00 uur zijn we weer binnen. Lelijke kerken mijden we zoveel mogelijk. Graag een berichtje van aanmelding.

Tot zondag de 21ste!
Leuk!! Graag wil ik vanuit Utrecht aansluiten als dat kan en een rondje mee fietsen.
:roll: Als ik maar weer terug ben voor negen uur in Utrecht :roll:
Hé Touttanami, gemiddeld zijn we ruim vier uur voor het ingaan van de avondklok binnen, dus laat je door mijn pocherij niet weerhouden om naar de Euromast te komen. We rijden niet hard, dus als je om 12:00 uur hier bent kan jij lekker rustigaan doen, en ben je om negen uur met gemak weer terug in Utrecht.
Tof!...nee, ik heb geen enkel idee hoe lang de bedoeling is om onderweg te zijn,
maar als het goed is zit er een stuur op mijn fiets, voor de A.klok kom ik wel thuis
maar leuk.. ik ben er dan de 21e :D
natuurlijk geen zin in wildcamperen op het zuidplein
BartO schreef:
di 09 feb, 2021 16:12
Vooruitlopend op de komende lente en de opheffing van de eeuwigdurende lockdown rijden we een extra Verjaarsrondje Rotterdam op de derde zondag van de maand; zondag 21 februari. Verzamelen om twaalf uur onder de Euromast. We houden anderhalve meter afstand, rijden in vaste groepjes van twee, of anders stilzwijgend achter elkaar. Om 21:00 uur zijn we weer binnen. Lelijke kerken mijden we zoveel mogelijk. Graag een berichtje van aanmelding.

Tot zondag de 21ste!
I.v.m het mooie weer,
een extra reminder....
Zes man kwam er zondag op de oproep van het Verjaarsrondje Rotterdam af. De inwoners van het dorp op Putten, die aanvankelijk zo trots waren op de kerk die onlangs nog op het journaal was gekomen, betreurden nu de komst van de hordes touristen. Via een grote ronde over de Hoeksche Waard keerden we langzaam in steeds grootstedelijker wordend gebied terug. Moe en voldaan scheidden bij de schemering om half zeven weer de wegen. Ik hoop dat ditmaal het kerkje de kritische beoordeelaars wel heeft bekoord?

KerkjeSimonshaven_600.jpg
KerkjeSimonshaven_600.jpg (131.95 KiB) 4090 keer bekeken
Route21feb21_600.jpg
Route21feb21_600.jpg (156.45 KiB) 4090 keer bekeken
Mooie route op een mooie dag, de storm over kerken heb ik denk ik gemist.

Zover ik weet was het geen bikerafting expeditie dus vraag ik me af hoe jullie de Spui over op Costa del Spui zijn gekomen.

Inmiddels wel gelezen over plannen daarvoor (meer Oostelijk?) en het verraad van de pontbaas.
daulagari schreef:
ma 22 feb, 2021 10:30
Zover ik weet was het geen bikerafting expeditie dus vraag ik me af hoe jullie de Spui over op Costa del Spui zijn gekomen.
Van de website:
"Veer Hekelingen – Nieuw-Beijerland is u gewoon van dienst van 5:30-23:00 uur."

Wel de 1,5 meter in acht nemen, maar zo groot was de groep nu ook weer niet, lees ik. Zes man zou in één keer gelukt moeten zijn als er niet te veel anderen tegelijk over wilden.
Het is overigens het Spui.

Groetjes,

Carl
De oversteek met het pontje ging prima, veel fietsers maakte er gebruik van,
Mondkapje was niet eens verplicht, alhoewel enkele daartoe wel lieten verleiden.

Het was een mooie en gezellige dag, leuk om eens in gezelschap en in een hele andere (vooral uitgestrekte omgeving)
te fietsen, en Rotterdam van een ander perspectief te zien, vooral door de uitleg van Mikefietst (duim omhoog)
De gastvrijheid van de groep die zomaar een vreemde uit een andere windstreek toe liet, ik werd zelfs tot het station terug
begeleid. Ook veel respect voor de dame die mee was...Jeetje wat een tempo :!: ....Dat wordt als het aan mij ligt vaker
mee fietsen met Rondje Rotterdam :D (duim omhoog)

de kerk was schitterend