Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Extra: ingelast Rondje Rotterdam zondag 20 december - Forum Wereldfietser

Extra: ingelast Rondje Rotterdam zondag 20 december

Een extra ingelast Rondje Rotterdam op de derde zondag van de maand; zondag 20 december, is daar behoefte aan? Het gaat alleen door bij voldoende tekenen van animo. We houden anderhalve meter afstand, in vaste groepjes van twee, of anders stilzwijgend achter elkaar aan. Verzamelen om 12:00 uur onder de Euromast.
Leuk initiatief Bart
Afhankelijk van het weer ga ik mee.
Gaat ie nog door?
Corona etc...

Weersverwachtingen zijn in ieder geval ongewoon goed voor de tijd van het jaar!
Dan gaat het door!
BartO schreef:
za 12 dec, 2020 09:21
Een extra ingelast Rondje Rotterdam op de derde zondag van de maand...
Bart, mooi dat je na een kortstondige(?) break, de handschoen weer hebt opgepakt.
Maar wellicht heb je slechts gewacht op een exceptioneel (voor de tijd van het jaar) mooi derde zondag van de maand :)

Daanaast is mijn geschiedeniskennis wat betreft Briellle, stadhouderschappen en koningen, bijgewerkt!
En de lelijkste kerk ooit gezien, de Sint-Catharijnekerk. Wat een gedrocht is dat.
Voor de ermee onbekenden:

Bijlagen

StCatharijnekerkBrielle2.jpg
(foto Brielsnieuwsland.nl, foto M.Minderhoud, wikimedia.org)
BartO schreef:
ma 21 dec, 2020 13:52
Voor de ermee onbekenden:
Ook ik had deze kerk gegoogeld.
Maar op alle foto's die ik tegenkwam, waren de fotografen er duidelijk niet mee bezig de lelijkheid van dit gedrocht, te benadrukken. Integendeel zelfs, ze trachtten deze lelijkheid juist te verdonkermanen.
Je zou ook kunnen zeggen: het zijn juist heel goede fotografen!
Deze fotgrafen bewijzen maar weer eens, dat vanuit de juiste hoek genomen, zelfs misbaksels er nog acceptabel uit kunnen zien ;)

Opvallend ook hoe vaak fotografen de lelijkste gedeelten, 'toevallig' net achter een boom of verkeersbord wisten schuil te laten gaan...