Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Aangereden door een E Bike - Forum Wereldfietser

Aangereden door een E Bike

Dames en heren,
4 semptember om 18:20 op de Gouverneurlaan
Den Haag aangereden van links door een Ebiker die door rood reed, ik had groen. Politie gebeld en 5 min ze zijn ze, door de politie busje naar huis gebracht want mijn Avaghon s29 heel voorkant totaal los, gelukig de frame niet na taxsatie van fiets maker schade 750 euro inc reparatie.
Ik heb contact met de gaste via watsap geen gehoor.
Ik heb mijn aansprakelijkheidsverzekering ingeschaald en door hun wordt ik verwijzen naar Flyct. Ik zal van flyct een E mail sturen met mijn verhaal en Flyct gaat kijken wat kunnen voor mij betekenen.
Ik wil graag jullie advies.
Met vriendelijke groet.
Khalid saidi.
Valt nog mee dat de politie kwam. Tegenwoordig moeten er vaak gewonden zijn voordat ze komen.

Flyct is voor letselschade... je bent dus wel gewond geraakt?

Succes er mee iig.
De politie maakt een rapport van een aanrijding met meer dan een partij. Dit komt in plaats van het aanrijdingformulier. Daarin wordt ook de schuldvraag beantwoord. Dat rapport is de basis van het vervolg van de zaak en daarmee is ook de aansprakelijkheid geregeld.
Politie komt normaal gesproken toch niet voor een aanrijding zonder letsel?

Sterkte met de afwikkeling.
Als de politie geweest is, is er in elk geval op het bureau een melding van gemaakt, of dat nu een rapport heet....? Ik werk niet bij de politie, wel ervaring met dit soort gevallen. Navragen dus, zou mijn advies zijn. volgende keer naam en adres noteren. Foto is nog beter of het aanrijdingformulier altijd bij je hebben. twee getuigen is ook belangrijk.
Verzamel zoveel mogelijk bewijsstukken en stel de e-biker aansprakelijk. Als hij of zij een aansprakelijkheidsverzekering heeft, zoals bijna iedereen, kun je je geld snel binnen hebben.Ik zou niet weten waarom daar nog een organisatie als Flyct tussen moet gaan zitten als er geen sprake is van letsel.
Bedankt dames heren voor reactie.
Ik heb foto gemaakt van de plats en van de gast ook.
Ik ben mijn aansprakelijkheidsverzekering benadert, hij verwijs me naar Flyct, ik heb flyct gebeeld voor de zekerheid ik dacht ook voor de eerste instantie flyct alleen voor letsel schaade maar ook een afdeling heeft voor materieel schade.
Ik ben benieuwd wat gaat gebeuren?
Nogmaals bedankt.
Hoi Khalid,
Je schrijft dat je de persoon hebt benaderd via WhatsApp. Ik zal wel ouderwets zijn maar misschien is dat ook niet de beste manier om te beginnen. Ikzelf reageer ook niet op belletjes via WhatsApp en mensen die me zomaar berichtjes sturen staan ook niet erg hoog in mijn prioriteiten lijstje. Als je me wil spreken moet je even bellen of een berichtje sturen via een ander medium dan socialmedia. (Facebook)
Verder heeft de politie natuurlijk gegevens genoteerd en hebben ze meer dan alleen een telefoonnummer dus volgens mij kunnen zij je ook gewoon verder helpen.
Als de tegenpartij niks doet om je schadeloos te stellen (al dan niet via je verzekering), ga dan snel naar de politie en leg klacht neer.
Ondertussen kan je ook je rechtsbijstand inschakelen, die moeten daar achter aan gaan.
Als de tegenpartij geen sjoege geeft, en je geen getuigen hebt, kun je beter nu al je verlies nemen, en de zaak laten rusten.
Dat lijkt me wel erg conflixvermijdend....

Als het niet lukt zou ik m'n verzekering erop zetten, eventueel de rechtsbijstand... en soms willen die zelf ook nog wel eens uitkeren ondanks dat de schuld bij de tegenpartij ligt.

Succes met de afwikkeling!
Dames en heren.
Ik heb eindelijk met de tegen partij van de aanrijding op een punt gekomen.
Hij wil mee werken, hij heeft zijn aansprakelijkheidsverzekering ingeschakeld.
Ik heb alle mijn gegevens van mij en van de fiets en de foto's. Nu de zaak ligt in de behandeling bij zijn verzekering...
God dan.
Ef afwachten...
Bedankt voor jullie reacties.
Ik laat jullie weten als de zaak rond is .
Jurr schreef:
do 17 sep, 2020 14:16
...de rechtsbijstand... en soms willen die zelf ook nog wel eens uitkeren ondanks dat de schuld bij de tegenpartij ligt.
Ja, dat doen ze.
Want snel een bedragje uitbetalen is voor hun vaak goedkoper dan al het werk wat ze anders aan zo'n case moeten besteden.
Dan zeggen ze: hier een paar tientjes/ honderdjes, en verder mond houden. Klaar.

Ik heb al een paar keer gezegd dat ze hun geld dan mogen houden.
Flix schreef:
do 17 sep, 2020 15:37

Dan zeggen ze: hier een paar tientjes/ honderdjes, en verder mond houden. Klaar.

Ik heb al een paar keer gezegd dat ze hun geld dan mogen houden.
Tot het om een paar duizendjes gaat, dan kunnen/willen veel mensen die principes wel loslaten...
Blackbelt schreef:
do 17 sep, 2020 11:31
Als de tegenpartij niks doet om je schadeloos te stellen (al dan niet via je verzekering), ga dan snel naar de politie en leg klacht neer.
Ondertussen kan je ook je rechtsbijstand inschakelen, die moeten daar achter aan gaan.
Van de politie hoef je niets te verwachten als het om schade-afwikkeling gaat. Die bemoeit zich niet met civielrechtelijke geschillen. Mijn vrouw werd op de fiets ooit aangereden door een brommer die opeens de plaats delict ontvluchtte, ze had het kenteken genoteerd maar de politie wilde "om privacyyredenen" niet zeggen op naam van welke brokkenpiloot dat kenteken stond.
peter de rijk schreef:
do 17 sep, 2020 16:58
Van de politie hoef je niets te verwachten als het om schade-afwikkeling gaat. Die bemoeit zich niet met civielrechtelijke geschillen. Mijn vrouw werd op de fiets ooit aangereden door een brommer die opeens de plaats delict ontvluchtte, ze had het kenteken genoteerd maar de politie wilde "om privacyyredenen" niet zeggen op naam van welke brokkenpiloot dat kenteken stond.
Da's vreemd want doorrijden na een ongeval is gewoon een misdrijf. Dus strafrechtelijk had er iig wel actie moeten worden ondernomen, waarna verdere afwikkeling kan volgen.
Flix schreef:
do 17 sep, 2020 13:31
Als de tegenpartij geen sjoege geeft, en je geen getuigen hebt, kun je beter nu al je verlies nemen, en de zaak laten rusten.
Als ik het goed heb begrepen, is de politie erbij geweest? Dan den ik toch dat er wel mogelijkheden zijn om de tegenpartij aan te spreken.
Polling schreef:
do 17 sep, 2020 21:32
Flix schreef:
do 17 sep, 2020 13:31
Als de tegenpartij geen sjoege geeft, en je geen getuigen hebt, kun je beter nu al je verlies nemen, en de zaak laten rusten.
Als ik het goed heb begrepen, is de politie erbij geweest? Dan den ik toch dat er wel mogelijkheden zijn om de tegenpartij aan te spreken.
Khalid schreef:
do 17 sep, 2020 15:36
Ik heb eindelijk met de tegen partij van de aanrijding op een punt gekomen.
Hij wil mee werken, hij heeft zijn aansprakelijkheidsverzekering ingeschakeld.
Carl
Beste dames en heren.
Uiteindelijk de verzekering van tegen partij heeft mijn schade aan mijn fiets gedekt.
Advies bij aanrijding met fietser die wil niet mee werken politie bellen.
Foto s van het ongeluk met straten van alle kanten.
Schilt heel veel spanning....
Ik ben blij mee .
Khalid schreef:
ma 05 okt, 2020 16:20
Beste dames en heren.
Uiteindelijk de verzekering van tegen partij heeft mijn schade aan mijn fiets gedekt.
Advies bij aanrijding met fietser die wil niet mee werken politie bellen.
Foto s van het ongeluk met straten van alle kanten.
Schilt heel veel spanning....
Ik ben blij mee .
Goed advies, en altijd zeggen dat je pijn hebt aan je voet of arm of zo. Dan moeten ze komen en PV opmaken.