Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 september 2020 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 september 2020

Hallo fietsers,
De weersvoorspellingen voor komende zondag zien er best aardig uit: zonnetje, wolkje en windkracht 4 uit het ZW. Iedereen die coronavrij is (en niet hoest of stevig verkouden is) nodig ik hierbij van harte uit om zondag mee te fietsen met een Rondje Groningen. We starten zoals gebruikelijk om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks op het stationsplein voor het hoofdstation van Groningen. We maken een rondje van ong. 75 km met een koffiepauze onderweg op een terrasje.
Ik heb er zin in!
Groet, Petra.
Petra, ik heb er zin. Alweer lang geleden een rondje Groningen.
En het lijkt een prachtige dag te worden, dus een mooie gelegenheid om deze en gene weer eens te ontmoeten.
Cilia
Ik kom ook,
Kees
Ik fiets ook mee komende zondag, volgens de berichtgeving wordt het heerlijk warm.

Jan
Ik fiets ook mee zondag, eindelijk weer mee met Rondje Groningen en leuk om iedereen weer te zien!

groetjes, Rikie
Wij zijn er zondag ook. Gezellig om iedereen weer te zien :D
Geke en René
Hallo,
Een dag die qua weer steeds mooier werd, omdat de zon doorbrak en de sluierbewolking langzaam verdween. Met zijn negenen (René en Geke, Jan, Kees, Cilia, Rikie, Josje, Gert en ikzelf) togen we vanaf het Peerd via het Paterswoldsemeer naar Paterswolde, door Winde, gingen we een paar kilometer voor Norg rechtsaf en kwamen we slingerdeslang bij het terras in Roderesch. Op gepaste afstand genieten van koffie met gebak en de heerlijke brownies. Na de koffie nam René afscheid en reed de rest door over schelpenpaadjes langs plassen, langs een randje Zevenhuizen en over de A7. Richting Sebaldeburen kwamen we bij een pontje met zelfbediening en wist Cilia ons met haar spierballen eenvoudig naar de overkant te draaien. Even later koos Gert het hazepad en fietsten wij met vooral meewind en nog een paar stukjes stevige zijwind door Enumatil en Hoogkerk weer naar de stad. Een heerlijke dag, een leuke route (zeiden de anderen :) en dat vond ik zelf eigenlijk ook wel). Met ruim 77 km arriveerden we rond kwart over drie weer bij het Peerd. Dank voor de gezelligheid en de mooie verhalen.
Groet, Petra.

PS: Als je de gps-route wilt ontvangen, stuur dan even je e-mailadres via een privébericht naar mij toe.