Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsweekendje met honden - Forum Wereldfietser

Fietsweekendje met honden

Hoi allemaal,

sinds kort heb ik een fietskar voor mijn hond en inmiddels vindt ze het leuk om op pad te gaan.
Het leek me leuk idee om een fietstocht-met-hond te organiseren. Niet dat die honden dat per sé leuk zullen vinden, maar de gedachte aan een parade van fietsers met hondenkarren en (blaffende) honden maakte me alleen al blij. :D

Ik denk aan een tocht van 2 dagen met 1 overnachting op een camping waar honden zijn toegestaan.

Wie vindt dit ook een leuk idee, bij voldoende gegadigden gaan we iets plannen in het najaar.
erg leuk om de (groep) honden te laten rennen en zwemmen: Erkemederstrand. er is ook een camping bij. het ligt als je vanaf Nijkerk de Flevopolder in fietst direct rechts. helaas niet dicht bij Rotjeknor.
wat dichter bij Rotterdam: Zevenhuizerplas en omgeving van/langs de Rotte.
bedankt voor de tip!
Daar denk ik niet aan, want mijn hond houdt niet van water... :roll:
Leuk idee,

Wij zijn ook al een aantal keren op fietsvakantie geweest met onze hond, erg leuk. Fietskar erachter en fietsen maar, iets meer mee te nemen en wat zwaarder maar ook erg leuk. Ik heb dus wel interesse.

Groet Beekjes
Hoi Beekjes,

leuk! Hoeveel fietsen jullie gemiddeld op een dag met hond erbij?
Hallo,

We fietsen dan meestal rond de 60 km. Iets vaker stoppen om de hond even zijn behoefte te laten doen en wat spelen en stukken wat langzamer fietsen zodat de hond los kan.

Groet Beekjes.
Hallo,

Leuk plan. We zijn net terug van vakantie en ik heb gemerkt dat ik nog niet veel km's kan wegtrappen. Moet nog verder aan conditie/uithouding opbouwen. Succes met organiseren.

groetjes Corry
20200820_132347 (1).jpg