Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 14 juni - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 14 juni

Yes!! We kunnen weer een rondje Groningen fietsen! Zondag 14 juni om 10 uur verzamelen bij t Peerd voor het station. We volgen de RIVM-maatregelen natuurlijk.
Dat betekent dat we beter geen horeca aan doen. Het lukt niet om met een groep op een terras te zitten. Neem dus zelf koffie of thee mee. Onderweg vinden we vast een mooie picknickplek.
Wie fietst er mee? Leuk om.de vaste rondje Groningers weer te zien.
Ik stel voor dat de route afhankelijk is van de wind. Heen: wind tegen. Terug: wind mee.
Groet, Margo
Ik denk dat ik maar weer eens meefiets.
Ik meld me ook aan.
Wel even kijken hoe we de RIVM maatregelen kunnen volgen.
Wind lijkt zondag uit het Noorden te komen.
Ik twijfel na onderbreking van een jaar of 9 weer eens mee te fietsen. Als mooi-weer-fietser nodigt de meerdaagse weersvoorspelling niet uit. /J
Ik fiets toch maar niet mee om gezondheidsredenen. Veel plezier!
J de Groote schreef:
do 11 jun, 2020 10:45
Ik twijfel na onderbreking van een jaar of 9 weer eens mee te fietsen. Als mooi-weer-fietser nodigt de meerdaagse weersvoorspelling niet uit. /J
Ik laat het rondje schieten, doe solo een ritje. Veel plezier
Mooi dat er weer een rondje Groningen is vandaag! Ik fiets vandaag van Hengelo naar Groningen. Ik doe een volgende keer graag weer mee.

Groet

Jeroen
Er was vandaag bij het Rondje Groningen onduidelijkheid of dit juni rondje wel door is gegaan.
Het antwoord is Ja. Dit was de route:
Knipsel01.JPG
We waren met z'n vijven en hadden koffie/thee bij ons die we vlak voor Noordpolderzijl hebben geconsumeerd. Het weer was goed, met na Noordpolderzijl een lekkere wind mee ("dus zo voelt fietsen met een ebike"). Bij terugkomst in Groningen begon het wat te regenen.
Mooie route!