Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Europafietsers 'Fieterscafé's' tussen 21 Maart en 25 April - Forum Wereldfietser

Europafietsers 'Fieterscafé's' tussen 21 Maart en 25 April

Kom naar een van onze regionale 'Fietsband' bijeenkomsten met Fietserscafé
let op: de bijeenkomsten tot en met 5 april zijn geannuleerd!
Om de onderlinge band tussen onze donateurs te verstevigen organiseert Europafietsers aan het begin van de lente op 11 landelijk gespreide plaatsen tussen Assen en Zierikzee zogenoemde 'fietsersbandbijeenkomsten' . Tijdens deze bijeenkomsten kan nader kennis gemaakt worden met Europafietsers en gaan de deelnemers met elkaar in gesprek over fietsen en reizen, alles onder genot van een aangeklede koffie/thee en een drankje.
Aan de deelname zijn geen kosten verbonden en iedereen met belangstelling voor fietsvakanties is welkom om kennis te maken met wat Europafietsers biedt.
Voor elk café is er en regionaal team, dat voor een pakkend programma zorg draagt, maar overal is het meest belangrijk de borrelpraat om de onderlinge contacten te verstevigen.
Meer info over plaatsen en tijdstippen vind je op onze website https://www.europafietsers.nl/doe-mee/regiobijeen

In verband met de coronacrisis zijn de bijeenkomsten tot en met 5 april geannuleerd. Voor de latere bijeenkomsten (18+25 april, Assen, Utrecht, Voorschoten en Zierikzee wordt na 30 maart gekeken naar haalbaarheid.
Dit is echt een heel leuk initiatief al kan ik me voorstellen dat er vanwege het infectierisico de komende tijd niet veel van door zal kunnen gaan. Maar hulde hoor.
Beste Wim,

Wanneer is de eerstvolgende fietsbandbijeenkomst?

Ik kan niet op de website van de Europafietsers komen.

groet,
Roald Haan
roaldrihson schreef:
zo 15 mar, 2020 12:49
Ik kan niet op de website van de Europafietsers komen.
Ik wel. Er staat 21 maart, Heiloo. Maar ga er gerust van uit dat het niet doorgaat en dat dat nog maanden kan duren.
Zo ongeveer elke organisatie in NL heeft haar medewerkers, leden, klanten, partners, afnemers, leveranciers, etc. geïnformeerd over haar beleid t.a.v. het rondwarende virus, in het bijzonder expliciet aangeven of al aangekondigde evenementen vooralsnog wel of niet doorgang vinden.

De WF nog niet: https://www.wereldfietser.nl/activiteiten.