Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Rotterdam - nieuwe start? - Forum Wereldfietser

Rondje Rotterdam - nieuwe start?

Hoi allemaal,

Zondag is het de derde zondag van de maand; dit was altijd de dag van het Rondje Rotterdam. Helaas ligt het rondje al een tijdje stil.

Wie heeft er net als ik zin om het Rotterdamse Rondje weer nieuw leven in te blazen?

En zo ja... :
- is de 3e zondag nog steeds een goede dag?
- vinden jullie 14.00 een goede tijd (i.p.v. 12.00 uur)

Alle input is welkom!

Laten we in februari weer verder fietsen (en ja Bert Sitters, dan natuurlijk ook met het pontje, wees welkom!)
Rondje Rotterdam.jpg
Dag Suzanne, weer in het land?
Ik vind het een goed idee om de rondjes Rotterdam weer leven in te blazen. Starten om 14.00 uur is denk ik te laat, althans wel voor mij. Ik vond 12.00 uur eigenlijk al wat aan de late kant zeker in de winter periode als het vroeg donker is.

Groetjes Ronald
Goed initiatief. Ik doe volgende keer graag mee (voor de eerste keer). In januari lig ik nog op het strand van Koh Chang 😎☀️☀️
hoe groot is dat rondje
We bepalen met elkaar het rondje. Gemiddeld is het tussen de 60 en 80 km, hangt ook af van weer, donker worden en de tijd die we bij aan de koffie en appeltaart kwijt zijn. :-)
Ha Ronald, ik ben weer voorlopig in het land ja.
Reden van voorstel om later te starten is dat we in het verleden soms ook nog samen aten en dan is het meteen zo'n dagvullend programma.
oke dan weet ik wat woon in dordercht misschien een keer aansluiten ergens?
:oops: dordrecht