Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 13 oktober 2019 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 13 oktober 2019

Het wordt zondag weer mooi weer voor een rondje Groningen.
Wie fietst er mee?
Vertrek zoals altijd om 10 uur vanaf het Peerd van ome Loeks.
We hebben een leuk rondje in gedachten via Oude Molen.

Met hartelijke fietsgroep,
Ik kom ook en ik rijd morgen kort na half tien naar Groningen station via het Winschoterdiep en de Oosterpoort. Dit in verband met de wegversperringen in Haren vanwege de 4 mijl.

tot morgen, Kees
Hallo,
ik ben er morgen ook bij. En Kees, je kunt gewoon door Haren en over de Helperzoom hoor, 's morgens om half tien is er nog geen versperring of zo.
Groet, Petra.
Tot morgen!
Edith
Hallo,
Een korte tocht vandaag, vanwege het toch wat veranderlijke weer. We begonnen de ochtend heel goed met droog weer. Met zijn zessen (Geke, René, Bert, Edith, Kees en ik) togen we langs het Paterswoldsemeer, door Appèlbergen, langs Vijftig Bunder, langs de Drentse Aa naar Oudemolen voor een welverdiend kopje koffie met wat lekkers. Helaas begon het toen zachtjes te regenen... in volle regenbepakking met een grote boog langs Tynaarlo, waarna het gelukkig weer wat droger werd, alhoewel bijna iedereen onder de opspattende modder zat :shock: Nog even heerlijk door de Onlanden, waarna Kees en ik richting Haren togen. Op mijn teller stond bijna 64 km, al met al een lekker tochtje. Dank René voor deze route!
Groet, Petra.