Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 11 augustus 2019 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 11 augustus 2019

Hallo allemaal,
Zondag is het weer de tweede zondag van de maand, dus tijd voor een Rondje Groningen. We verzamelen om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation van Groningen en fietsen een rondje van zo'n 75 km door het Gronings-Drentse landschap. Tot dan!
Groet, Petra.
Ik doe ook mee. Zullen we naar Hornhuizen gaan?
Groet, Kees
Ik pak het fietsen ook weer op en ga graag mee! Nu onder mijn eigen nieuwe account. :)
Naar de waddenkust fietsen lijkt me leuk, maar misschien wel rekening houden met het weer. Het lijkt er nu op dat het zondag hard waait vanuit het zuidwesten. Dan is het misschien handig om beschut wind tegen te starten naar bv. Bakkeveen of Veenhuizen en met wind mee meer open terug. Maar dat kunnen we zondag ter plekke besluiten.

groet, Margo
Tot zondag bij ‘t Peerd.
Edith
Hallo. Wij fietsen ook mee. Suggestie van Margot lijkt ons prima.
Dag allen,

Ik fiets morgen ook mee.

Jan
Hallo,
Dat was een heerlijk tochtje vandaag!
Vanmorgen vertrokken we met elf fietsers vanaf het Peerd: Geke en René, Margo, Jan, Edith, Barbara en Gerlof, Marten, Bert, Kees en ik. Eerst stevig tegen de wind in langs en door de Onlanden, waar helaas Bert al snel moest afhaken, maar waardoor we wel 'even' werden :) Profiterend van bosjes of de brede schouders van de voorganger arriveerden we in Norg voor een koffie/appeltaartstop, helaas binnen vanwege een klein buitje. Daarna nog iets verder door om via het Fochteloërveen langs Veenhuizen, Steenbergen en Roden terug te rijden naar de stad. De een na de ander verliet vervolgens de groep, zodat we uiteindelijk met zijn vieren het Peerd nog even begroet hebben. Een mooi rondje, waarvoor dank Margo, en uiteindelijk slechts een paar spetters met verder een heerlijke temperatuur.
Zin om de volgende keer ook mee te fietsen? Zondag 8 september 2019 staat het volgende Rondje op het programma.
Groet, Petra.