Additionally, paste this code immediately after the opening tag: neprondje Rotterdam - Forum Wereldfietser

neprondje Rotterdam

Want vierde zondag van de maand.
Verzamelen zondag a.s. 12:00 in coppi. Rondje Westland + lekkerbekkie in de Hoek. Speciaal voor iedereen die (haast) nooit meer meegaat.
Die grote kale van Zuid, bijvoorbeeld, die je alleen nog maar toevallig op de Afsluitdijk tegenkomt. :P
he Piet pelle, let op mee woorden he😁😉👍👊
Nou ken je zondag niet meer thuisblijven he? :D
ik heb nu nog geen fiets. misschien dat hij vandaag klaar is, en kan hem dan morgen ophalen. als ik de fiets terug heb (B4T) dan ga ik mee. :)
Je mag ook lopend mee anders, hoor. 8)
neprondje. :?:
Het "echte" rondje is eigenlijk op de derde zondag van de maand en dit is geen wf activiteit. Vandaar nep.
Maar de bedoeling is verder wel echt.
Ok!
En, ga je nu mee Loes
Nee, rond 020 is ook veel te toeren ....
M, morgen op Noordereiland elkaar zien. rijden we samen naar Copi. ongeveer 11.40?
Mijn aluminium ros en ik zullen voor de deur staan!
Andere M gaat ook mee dus we hebben al drie oud-leden van de RBV Crooswijk. :|
doe maar onderaan de brug. weet jou adres niet :)
Is goed.
Het was lekker weer, er lagen brandweerlui in de sloot (6), en ook een brandweerwagen (20 ton), er waren geen gewonden, we zijn niet overmekaarheengelazerd zoals op de echte rondjes Rotterdam pleegt te gebeuren, het was gezellig druk bij Copi, de lekkerbekkies waren van echte kabeljauw en we hadden wind mee terug (alle 4).
En we zijn helemaal bijgepraat, weer.

Kortom: geslaagd uitje!

Bijlagen

Steunzool,

Dank voor je initiatief. En voor de manier waarop je de weergoden gunstig hebt weten te stemmen.
Marco, Erwin en Ruud, dank voor de gezellige middag.
Ja, was zeker weer heel gezellig. genoten van het weer, de vis, en het gezelschap. volgende maand weer :?