Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 10 december - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 10 december

Zondag 10 december is het weer tijd voor het rondje Groningen. Zoals altijd vertrek 10 uur vanaf het Peerd voor het station. Het belooft een winterse dag te worden met sneeuw. Daarom het voorstel om een wat kleiner rondje te fietsen. Daarna vanaf ongeveer 13 uur bij ons thuis soep met een broodje. Neem je fietsvakantiefoto's mee om te laten zien. Wat vinden jullie van dat idee?
Groet,
Frenk en Margo
Leuk voorstel. Als het niet te glad is fietsen we graag mee. En anders komen we graag foto’s kijken en laten zien.
Moi!
Heb de sneeuwkleren opgezocht. Ben er ook om 10 uur.
Bert
Als je niet wilt fietsen, zijn jullie natuurlijk welkom bij ons voor het tweede deel.
Geke en Rene, we zijn benieuwd naar jullie foto's van Korea en Costa Rica.
Groet,
frenk en margo
Moi!
Misschien nog even een laatste blik op de weersverwachting morgen even voor 9 uur. Het ziet er niet helemaal goed uit. De BBC Met heeft het over -6! En het KNMI over oranje, begin van de middag.
Dus voor mij nog een slag om de arm. Dat wil zeggen ja, tenzij.
Bert
Vanwege het weerbericht met code oranje gaan we (Frenk en Margo) morgenochtend NIET fietsen.
Het tweede deel bij ons thuis gaat wel door. Je bent rond 1 uur welkom voor soep en een broodje. Tijdens het kijken van elkaars fietsvakantiefoto's nemen we het fietsjaar door.
groet,
Frenk en Margo
Moi!
Ik laat ook verstek gaan.
Van jullie uitnodiging Margot en Frenk voor koffie en plaatjes zal ik geen gebruik maken. Toch dank!
Bert
Verstandig besluit. Wij staan om 13 uur voor de deur.
Tot straks.