Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 3 september - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 3 september

Voor hen die niet naar het Harskamper fietsweekend gaan is er weer een mooi alternatief met het rondje Zwolle op zondag 3 september.
Rond vrijdag is de windrichting meestal redelijk zeker en komt een vrijblijvende mooie routesuggestie van ongeveer 70 km (rustig fietstempo, mooie gesprekken en uiteraard koffiestop halverwege). Zondagochtend kan ook nog overlegd over de gewenste route.
Plaats: achterkant station Zwolle
Tijd: 10.00 uur


Tot zondag

Erik Veenstra
Hallo Erik,

Ik ben er zondag bij. De verwachtingen zijn dat het droog blijft, weinig wind en een aangename temperatuur. Wat wil een mens nog meer?

Alfred
De weersverwachting voor zondag lijkt goed.
De diverse weersites zijn het er niet helemaal over eens waar de wind vandaan gaat komen.
Laten we zondag maar beslissen.
Volgens mij zijn we al een tijdje niet meer naar het zuiden geweest. Wellicht rondje door de bossen naar Wissel en via Olst langs de IJssel terug (of net andersom als de wind noordelijk is)?

Tot zondag 10.00 uur

Erik
Bagger, ik ben weer verhinderd. Broertje gaat op kamers dus ik zit weer in de verhuisploeg.