Additionally, paste this code immediately after the opening tag: International Cycling Film Festival in Amersfoort op 9 september - Forum Wereldfietser

International Cycling Film Festival in Amersfoort op 9 september

Als je van fietsen en van films houdt dan is er niets mooiers dan een filmfestival waarop alleen maar films te zien zijn met de fiets in de hoofdrol. Op zaterdag 9 september vindt de eerste Amersfoortse editie van het ICFF plaats in De Lieve Vrouw.

In 2006 werd het ICFF opgericht in Bochum (Duitsland) om de fietscultuur te vieren. Al gauw was er ook belangstelling vanuit het buitenland en wordt het festival inmiddels op vijf plekken in Europa gehouden. De eerste Amersfoortse editie begint zaterdagochtend 9 september met een actief deel en aansluitend worden de fietsfilms vertoond in De Lieve Vrouw.

Om 11.00 uur gaat het festival van start met mooie toertocht van Snel Verzet en om 12 uur begint de, tevens eerste, Amersfoortse Alleycat. Startpunt voor beide ritten is het Onze Lieve Vrouweplein in Amersfoort.

Het filmprogramma begint om 14.00 uur met een gratis middagprogramma; twee filmblokken met tussendoor een pauze. Er is een filmprogramma samengesteld met de mooiste en tofste films uit de hele wereld. Het avondprogramma start om 18.30 uur en kaarten voor de hele avond kosten € 9,50 per persoon. Zowel het middag- als het avondprogramma worden ingeleid door Erwin Zantinga die verbonden is aan de Groningse editie van het ICFF.

De kaartverkoop voor het ICFF Amersfoort verloopt via de website van de Lieve Vrouw: www.lievevrouw.nl. Voor alle drie de onderdelen, de twee gratis onderdelen 's middags en het betaalde deel 's avonds zijn er aparte kaarten. Meer info over de Alleycat, toertocht en de films is de komende tijd te lezen op de Facebookpagina van het ICFF Amersfoort: facebook.com/ICFFAmersfoort
Mooi initiatief! Ben benieuwd
Afgelopen voorjaar in Groningen heb ik me meer dan uitstekend vermaakt op het ICFF. Aanrader dus!
Het gaat een heel uitgebreid programma worden!

- Een tour door "Snel Verzet"
- Een alleycat door Amersfoort
- Een gratis middag programma en natuurlijk het avondprogramma!

See you all there!
Leuk! Bedankt voor het delen TS!
Ik was zeker van plan te gaan. Ben benieuwd.