Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 9 juli 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 9 juli 2017

Hallo beste fietsers,
Terwijl het op dit moment (zaterdagochtend) met bakken uit de hemel komt, heb ik veel zin om morgen een Rondje Groningen te fietsen, want morgen blijft het heerlijk droog en geeft Weeronline de dag een 9!
Heb je zin om een rondje te fietsen? Dan zien we elkaar morgenochtend 9 juli om uiterlijk 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor het hoofdstation Groningen en fietsen we een lekker rondje van zo'n 75 km.
Tot dan,
Groet, Petra.
Petra, ik houd een slagje om de arm, maar in principe ben ik morgen 10 uur bij het Peerd.
We hadden willen komen, maar toen zag ik dat Down to Earth voor de tweede en laatste keer draait in Groningen.
De keus is daarop gevallen. Maar jullie een mooi tochtje gewenst.
en wat een verrassing:
Vanmorgen stonden we uiteindelijk met zeven man/vrouw aan de start van een mooi Rondje Groningen: Cilia, Marten, Bert, Kees, Ferdi, Corien en ik. Op mijn voorstel om het Balloërveld over te gaan, werd positief gereageerd, dus het werd dit keer een zuidelijk rondje:
Hoornsedijk, Glimmen, Zuidlaren, koffiestop in Anloo, Balloërveld, randje Assen, Zeijen, picknickbankje (met dank aan Bert :)), langs Vries en Eelde en zo weer terug naar het Peerd van Ome Loeks. Fantastisch zonnig weer erbij, wat wil een fietsmens nog meer...
Groet, Petra.
Petra ik heb weinig aan te vullen.
Behalve een dankwoord aan jou voor het prachtige rondje.
Ik ben jaloers - ik had nog een bureau vol met werk.
Sluit me graag bij Cilia aan.
Nog wat statistiek: rondje ruim 84 km. Gemiddelde 21.4 km/uur. Kon minder :-)
Bert