Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 12 maart 2017 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 12 maart 2017

Hallo!

Zondag 12 maarat is het de tweede van de maand en dus is het tijd voor het maandelijkse rondje Groningen. :D

Om 10:00 starten we bij het Peerd van Ome Loeks, hier eindigen we ook. Zelf heb ik nog geen route, maar er zijn vast wel mensen met inspiratie 8)

Groet,

Paul
Hoi Paul,
Ik fiets graag mee!
Groet, Petra.
Count me in!

Jesse
Ik ben er ook
Cilia
Het wordt weer eens tijd voor een rondje Groningen.
Tot zondag bij het Peerd.

Jan
Wij zijn er zondag ook weer eens bij . Paulus en Co
Ik ga ook mee morgen! Tot bij het Peerd!
groetjes, Rikie
Hoi,
En ik heb wel een rondje via Roderwolde, Leek, koffie in Roderesch, Peest en met een grote boog weer terug naar Groningen.
Tot morgen!
Groet, Petra.
Gisteren een rondje van 147km gefietst en nu zijn mijn benen helaas een beetje leeg :D

Ondanks mijn eerdere aanmelding laat ik vandaag toch maar even verstek gaan. Volgende keer misschien.

Veel plezier allemaal!
Dat was weer een prachtig rondje, met dank aan Petra, met een heerlijk voorjaarszonnetje en alweer de eerste ooievaars.
En de vraag aan Petra of ze haar. " routebriefje" met ons wil delen. Ik dacht het wel terug te kunnen vinden op de kaart, maar daar kom ik toch niet helemaal uit.
Cilia
Hallo allemaal,

Dit was het rondje:
Vanaf station door Stadspark, langs volkstuintjes, twee keer RD paadje langs onverharde weg, bij B-weg Hoogkerk-Peize rechtsaf, na 200m linksaf oversteken.
knooppunten: 12- 11- 39 - 83 - 81 - 14 - 77 - 79 - 51
volg richting 59, maar bij 2e bocht RD, einde 2x LA, einde RA, na 50-100m LA, naar herberg in Roderesch voor een lekkere bak koffie/thee/cappuccino met apfelstrudel, chocoladetaart of plak cake.

Na de koffie terug via dezelfde weg, knooppunten 71 - 70 - 94 - 48 - 47 - 38 - 40 - 41 - 44 - 14
volg richting 16 tot verharde weg, RA, alsmaar rechtdoor naar Eelde, door de woonwijk, richting Hoofdweg, bij rotonde RA, Meerweg, aan het einde volg knooppunten 26 - 04 - 84 - 85 - 86
En toen waren we na ong. 70 km weer op het station.

Groet, Petra.