Additionally, paste this code immediately after the opening tag: International Cycling Film Festival - 25 maart - Forum Wereldfietser

International Cycling Film Festival - 25 maart

Hey iedereen,

Op Zaterdag 25 Maart organiseer ik in Groningen het International Cycling Film Festival voor de 2e keer. Dit is een film festival dat de cultuur van het fietsen in de breedste zin viert. We beginnen in het begin van de middag met een Alleycat race door de stad heen. Tegen 16:00 is er een gratis middag filmprogramma en 'savond's is er een mogelijkheid om een lekkere maaltijd te kopen voor een klein bedrag. Om 20:00 beginnen we met het hoofdprogramma, waar 19 korte films over alle aspecten van het fietsen voorbij komen. Dit kost €7,-. Voor studenten is het €5,-.

Vorig jaar was het dik uitverkocht, dus wees op tijd! Om mensen die van ver komen niet teleur te stellen, reserveren we 25 plekken voor "ver-weg-komers". Als je geïnteresseerd bent en minimaal 50 km van Groningen af komt, kan je mij even een berichtje sturen en dan zet ik je op de ver weg lijst.

Voor wat meer informatie kan je even kijken op de website: http://www.cyclingfilms.de/en/ en hier is het Facebook event: https://www.facebook.com/events/974446135988893/

Groeten en hoop jullie dan te zien!

Erwin
Ik zie niet waar en hoe ik hier kaartjes voor kan bestellen.
Kijk ik niet goed?
Oh ja haha, er is geen info over kaartjes bestellen, omdat we dit normaal gesproken niet doen. Als je van ver weg komt, mag je mij even een mail sturen met je naam, adres, of je mee doet aan de alley cat, of je mee eet en met hoeveel mensen je komt.

Een kaartje reserveren is dus alleen mogelijk als je van ver weg komt, anders is het gewoon zaak op tijd te komen

M'n mail adres is: erwinz86(at)hotmail.com
Ben er vorig jaar geweest, en ik vond het in een woord: geweldig.
(Terwijl ik anders nooit naar de film ga)
Niet alleen waren de films grappig/leuk/verrassend, maar de ambiance was zeker zo mooi; een oud Gronings Ziekenhuis waar een kleine bioscoop zit, vrijwilligers van de bios wonen en een beetje alto-sfeertje hangt. Had een deja-vu naar mijn jonge jaren eind jaren 70, begin 80 toen ik zo rond de kraak-scene rondhing. Oh Ja: in de pauze waren er ook nog hele lekkere biertjes te koop
TheoBarten schreef:Ben er vorig jaar geweest, en ik vond het in een woord: geweldig.
(Terwijl ik anders nooit naar de film ga)
Niet alleen waren de films grappig/leuk/verrassend, maar de ambiance was zeker zo mooi; een oud Gronings Ziekenhuis waar een kleine bioscoop zit, vrijwilligers van de bios wonen en een beetje alto-sfeertje hangt. Had een deja-vu naar mijn jonge jaren eind jaren 70, begin 80 toen ik zo rond de kraak-scene rondhing. Oh Ja: in de pauze waren er ook nog hele lekkere biertjes te koop
Haha, thanks voor de leuke opmerking Theo! :)
We zijn gisteren geweest en hebben voor €7 een hele leuke avond gehad. Eerst ziekenhuis, daarna gekraakt en nu alternatieve woningen. De sfeer hangt er nog steeds. Een kleine bioscoop maar wel lekkere stoelen.

We kregen een 18-tal films voorgeschoteld. Sommige een paar minuten en de langste was iets van een kwartier. De films werden met blokjes van twee ingeleid door een spreker. Er waren animaties en documentaires maar ook alternatieve films waar ik geen categorie voor kan bedenken.

Al met al hebben we genoten. Van de films, de sfeer en de mensen. Een aanrader. Volgend jaar is het weer.
En er waren inderdaad lekkere biertjes :D