Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 5 februari - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 5 februari

Zondag 5 februari gaan we weer los in een mooi rondje Zwolle.

Wellicht kunnen we eens een volledig bosrondje doen. Richting Vierhouten en langs Epe terug. In de kroondomeinen liggen goed berijdbare gravelpaden. Redelijke kans op zwijnen en herten. Even uitrekenen nog hoever dit allemaal is.

Tot volgende week
10.00 uur achterzijde station.

Erik
Die zondag ga ik 'los' tijdens een badmintontoernooi. Ben er dus deze keer helaas niet bij, tijdens het bosrondje. Hopelijk in maart weer van de partij.
Jullie een mooi rondje gewenst!

groet, Hans
Mijn fiets is weer terug van Rohloff, en volgensmij is mijn agenda leeg dus hele grote kans dat ik weer mee ga
Leuk! Ik wacht even de route af. Erik zet je die nog op het forum?
Om 17 uur heb ik een familie-etentje dus ik moet even bekijken of ik op tijd terug kan zijn voordat ik me opgeef.
groeten, Margreet
Dag Margreet,

Omdat we om 10.00 uur starten zijn we meestal ruim op tijd terug en uiteraard stemmen we dat af op wat mensen willen in de groep. Als jij voor een bepaalde tijd in Zwolle terug moet zijn, stemmen we de lengte van de route erop af.
Als samenroeper doe ik vaak een routesuggestie, maar dat is niet meer dan een suggestie. De bedoeling is eigenlijk dat iedere keer iemand anders een routevoorstel maakt, maar dat zit nog niet helemaal in het systeem :wink:
Als we een bosrondje maken, gaan we via Hattem de Veluwe op, langs het schietterrein richting Vierhouten, vanaf hier naar Epe en via het bos weer terug langs Wapenveld, Hattem, Zwolle.
We kunnen het net zo lang maken als we willen.

Leuk als je meefietst

Wellicht tot zondag

Erik
Ben er morgen bij. Zal wat routes op de gps zetten om keuze te hebben alhoewel ik een bosrondje een prima optie vind.
Er zal weinig wind zijn dus maakt weinig uit welke kant we op gaan fietsen. En hopelijk komt 's middags het zonnetje nog even door zoals gewoonlijk.

Alfred
Ik ben er morgen ook bij.
Een volledig bosrondje lijkt me geweldig!

Jan
Bosrondje klinkt goed, ik ben er in ieder geval bij.

Ik ben een ramp in routes (ik was laatst op naar mijn overnachtings adres ergens in de polder maar kwam 30 kilometer verderop in Kampen uit :shock: ) Maar ik zal mij eens verdiepen in de omgeving en volgende keer een suggestie voor n gebied te doen.
Is er in maart ook weer een rondje?
Ik ben nog nooit mee geweest, denk er over om (met droog en redelijk weer) een keer mee te gaan.
Dag Leny,

Iedere eerste zondag van de maand gaat rondje Zwolle gegarandeerd los.
Leuk als je meefietst. Mocht je routesuggesties hebben, altijd welkom.
De lange termijn weersvoorspelling is wat pessimistisch over volgende week, maar in de praktijk hebben we overwegend goed fietsweer.
Ik zal zo de uitnodiging voor volgende week plaatsen.

Erik