Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 11 september 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 11 september 2016

Komende zondag is het weer tijd voor rondje Groningen: vertrek om 10 uur bij het Peerd van ome Loeks.
We hebben al een rondje in gedachten.
Wie fietst er mee?
Teveel verjaardagen die gevierd worden....
Veel plezier en wellicht tot oktober.

Ee1ke
Wij fietsen weer mee, tot zondag Co en paulus
Fiets ook mee. Tot zondag, Roel
Ik fiets niet mee. Sta op de camping in Lettelbert bij Leek. Bij me op de koffie komen kan wel.
Geniet van het mooie weer en de tocht. Cilia
ik fiets wel mee! :D
Rikie
Ik ook,
Jos
Ik fiets ook mee.
Annelies
We gaan het proberen: koffiestop in Lettelbert tussen 11:30 en 12:00 uur.
Het is Nationale Monumentenweekend, ik moet m'n plicht doen als molenaar op de Entreprise in Kolham. Komen jullie langs voor 'n bezoekje? Open 11-17 uur.
Leuk! Ik zal "thuis" zijn.
Hallo fietsluitjes,
Dat was weer een ouderwets gezellig fietsrondje!
Een aangenaam clubje fietsers, een mooie route, dankjewel Geke en René, en een mooie koffiestop bij Cilia op de camping. En wat konden we daar allemaal genieten van een verrukkelijk cranberrytaartje! Cilia fietste daarna met ons mee, zodat er in vijf tweetallen optimaal gekletst kon worden.
En met iedereen die vanaf het Peerd was vertrokken, reden we vijf uur later ons afsluitende rondje om het Peerd. Samen uit, samen thuis!
Groet, Petra.
Hoi! Het lijkt me leuk eens mee te gaan, kijken of ik jullie tempo kan bijhouden.... Wannneer gaan jullie weer?
Groet!
As zondag!!
10uur bij het Peerd van ome Loeks.
(Stationsplein)
Ik open vanavond nog het nieuwe rondje onder overige activiteiten.
Tot zondag?
Fleurke schreef:As zondag!!
10uur bij het Peerd van ome Loeks.
(Stationsplein)
Ik open vanavond nog het nieuwe rondje onder overige activiteiten.
Tot zondag?
Ook weer verhinderd, ik ben nodig op mijn molen in Kolham. Misschien 2e zondag in november als het weer meezit.
Vertrekken jullie altijd stipt om 10 uur? Mijn trein komt om 10.10 (of 9.10) aan- om er meteen 30 km aan vast te plakken lijkt me ook geen goed idee....
Dieuwer schreef:Vertrekken jullie altijd stipt om 10 uur? Mijn trein komt om 10.10 (of 9.10) aan- om er meteen 30 km aan vast te plakken lijkt me ook geen goed idee....
Ik ken de dienstregeling op het Groninger Hoofdstation uit m'n hoofd, dat moet het de trein uit Leeuwarden zijn, die stopt inderdaad 's zondags iedere '10-over' op het station. Kan je niet regelen dat de andere deelnemers tien minuten op jou kunnen wachten? Dat is niet veel tijd. :wink:
Er is op het forum een nieuw rondje geopend.
Geen probleem 10min later te vetrekken trouwens.