Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Zwolle zondag 4 september - Forum Wereldfietser

Rondje Zwolle zondag 4 september

NB: Dit rondje Zwolle valt samen met het wereldfietsersweekend in de Harskamper dennen, dus alleen bedoeld voor de achterblijvers die niet naar de Harskamper dennen gaan, maar wel een mooi zondags rondje willen fietsen.

Starttijd: 10.00 uur, achterkant station aan de kant van café Lubeck.
Ter plekke kunnen we beslissen over de route.
2 suggesties: het mooie rondje langs de IJssel, oversteken bij Olst en via de Veluwse bossen terug (of andersom bij harde zuidenwind) of langs de IJssel naar Kampen en via Elburg en Veluwse bossen terug (idem).
In beide rondjes bergen en koffie gegarandeerd!

Tot zondag 4 september

Erik
Als alles mee zit dan haak ik weer een keer aan, lijkt mij leuk weer een keer mee te gaan!
Mooi rondje Erik! Leuk om te lezen dat er weer een rondje Zwolle wordt georganiseerd. Graag tot een volgende keer. Komend weekend ben ik naar de Harskamperdennen.
Na lange afwezigheid verwacht ik aanstaande zondag er ook weer bij te zijn.
Zelfde geldt voor mij...
Ik ben nieuw hier op het forum, ik wil zondag graag mee, kan dat op mijn toer fiets?
:cry: En ik moet weer afhaken. Moet zondag werken.
Fietsenisfijn schreef:Ik ben nieuw hier op het forum, ik wil zondag graag mee, kan dat op mijn toer fiets?
Leuk dat je ook meegaat.
Uiteraard kan dit (moet dit :) ) met een toerfiets.
We fietsen in een rustig tempo. Meestal een afstand tussen 70 tot 80 km.
Uitgerekend zondag lijkt het weer wat miezerig te worden. Neem dus regenkleding mee voor de zekerheid.
Gezien de verwachte windrichting is het wellicht slim om heen een stuk Veluwebos te pakken en dan via Elburg met de wind in de rug terug.


Tot zondag

Erik
Met de huidige weersverwachting, de nodige neerslag maar ook verhoogde kans op onweer, twijfel ik of ik mee ga. Ik zal op het laatste moment beslissen.
De voorspelling is inderdaad vrij bar.
Ik ben er in ieder geval om 10.00 uur en als er toch medefietsers zijn, gaat het rondje gewoon door.

Erik
Wanneer is het volgende rondje? Op 2 oktober? Ik ga graag een keertje mee!
Dag Koffiekop

Het volgende rondje is inderdaad zondag 2 oktober.
Van harte welkom.
Zelfs het beloofde barre weer van afgelopen zondag viel reuze mee.
We hebben in totaal 3 buitjes gehad van ongeveer 5 minuten en daarnaast regelmatig in de volle zon gefietst (en op het zonnige terras koffie gedronken 8) .

Groet

Erik