Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Turijn - Nice voor berggeiten zomer 2017 - Forum Wereldfietser

Turijn - Nice voor berggeiten zomer 2017

Om het topic van Raymon niet te vervuilen een nieuw topic over de tocht "bovenlangs " van Turijn naar Nice ergens in de zomer van 2017. Bijvoorbeeld van 1 tot 10 juli of van 1 tot 10 september, waarbij het nog maar de vraag is of dit voor ons "normale" fietsers in 10 dagen te fietsen is. Ik denk aan maximaal 10 personen, in verband met de te verwachten beperkte ruimte op de wildkampeerplekken te verdelen in twee groepen van 5.

https://ridewithgps.com/routes/12636749

NB deze route is niet gecontroleerd, dus onoordeelkundig gebruik van deze route is geheel voor eigen risico!
Dat lijkt een schitterende route, Bert. En een leuk voorstel om volgend jaar met een groepje wereldfietsers te doen. Wij hebben wel belangstelling. Ik hoorde dat je het ook kan plannen dat je in refuges en B&B 's overnacht. Misschien ook een optie. Dan kan je nog lichter fietsen. Het zijn immers heel veel hoogtemeters. Maar wildkamperen heeft ook z'n charme.
Het is 700 km. Dat is toch wel in 10 dagen te doen?
Groet,
Frenk en Margo
Ik heb zeer zeker ook interesse en wil het laten afhangen van wat ik volgend jaar ga doen.
Leuk initiatief, ook ik heb interesse.
Net terug van 8 dagen fietsen en 7 keer kamperen waarvan 5 keer "in het wild" gaat mijn sterke voorkeur uit naar het zoeken van een overnachtingsplaatsje langs de route. Dat kan gerust een keer een B&B zijn, maar ik zal mijn tent altijd mee willen nemen. Ik stel voor dat we de ervaring van Raymond even afwachten en dan verder kijken. Ik reserveer voorlopig begin juli in mijn agenda.
Dag Bert,

Ik heb ook interesse om mee te fietsen. Lijkt me een erg mooie route. Ik zou zelf een lichte voorkeur voor september hebben ipv juli ivm de hitte in juli.

Groet,
Hans
Hoi Bert,

Ook ik heb wel interesse in deze mooie rit.
is wel afhankelijk wat ik volgend jaar nog meer wil doen.
maar voorlopig hou ik het hierbij.

groet, Ton
Dames en heren, ik heb nog steeds interesse om deze route te fietsen. Gaan we binnenkort e.e.a. vorm geven?
Mooi,

plannen voor 2017!

zou een goede testrit zijn voor mijn nieuwe Wind offroader

Dus; ook interesse voor deze tocht (met ook enig voorbehoud i.v.m. andere plannen)

groeten BertV
Volgend jaar zal er 5 september weer een nieuwe editie van Torino-Nice plaats vinden.
http://torino-nice.weebly.com

Ik zou deze optie eens overwegen. Jullie kunnen dan toch fietsen zoals jullie gewend zijn bij De Wereldfietser en tevens deelnemen aan het evenement, wat toch echt wel een aanrader is.

Groet,

Raymon