Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 8 mei 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 8 mei 2016

Hallo fietsvrienden,

Aanstaande zondag is er weer Rondje Groningen, dit keer met schitterend weer zoals het er nu naar uitziet. De voorspelling is een oostenwind kracht 4, dus een tochtje oostwaarts ligt voor de hand. Net om Blauwestad heen wordt een tocht van zo'n 90 km, net voor langs (vanaf Midwolda rechtstreeks naar Heiligerlee) een tocht van zo'n 80 km. Mooi weer, dus wellicht twee keer een terras en dan is het naar mijn idee goed te doen. Of heeft iemand anders een beter/mooier voorstel? Ik neem deze knooppuntenroutes in ieder geval mee.

Tot zondag om 10 uur bij het Peerd van Ome Loeks voor station Groningen.
Groet, Petra.
Hoi Petra. Helaas wij zijn er zondag niet. Hebben dit Hemelvaartweekend fietsplannen op de Veluwe. Wij zijn er in juni weer bij.
Veel fietsplezier zondag. Hoop dat er nog wat wereldfietsers meefietsen. Het weer is in ieder geval goed.
Groetjes.
Moi!
Ben er ook weer graag bij! 90 km voorkeur!
Bert
Hoi,
Heeft er verder niemand zin om mee te fietsen?
Het wordt werkelijk prachtig weer!!!
Groet, Petra.
Dag allemaal, ik lees al een aantal jaren mee maar wil nu ook wel een keer meefietsen. Mijn naam is Albert Oostland (56) woon in Siddeburen (Gr)
zonder tegenbericht ben ik morgen om 9.00 uur bij het peerd.
Hallo
Ik zou ook wel eens mee willen, maar wil graag weten hoe de leeftijden zijn.

Groeten Aaf
Hoi Aaf,
Onze jongste fietser is nog geen dertig, de oudste is volgens mij al net over de 70. En alles daartussen. Waarom zijn de leeftijden belangrijk? We hebben in ieder geval allemaal dezelfde hobby: fietsen!!
Dus doe gezellig een keertje mee.
Groet, Petra.
Ik ben 65+ en vind me dan te oud voor allemaal jonge fietsers.

Groeten