Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 13 maart 2016 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 13 maart 2016

Hé hoi,
Gisteren moest ik er nog niet aan denken (want paar dagen ziek), maar met de dag voel ik me beter en ik zie, met de weersvoorspellingen in het vooruitzicht, een leuk Rondje Groningen aanstaande zondag wel zitten. Wie gaat er mee? Zoals gebruikelijk verzamelen bij het Peerd van Ome Loeks, vertrek 10 uur.

De windvoorspelling voor zondag is op dit moment NO3, dus het Groninger land op en met de wind in de rug terug, of ZW-waarts en terug door de bossen. Wie heeft er een leuk idee?

Groet, Petra.
Jaaa!
Het rondje van 2 jaar geleden, naar het wad, koffie drinken en terug.
Ik zal kijken of het rondje nog op mijn GPS staat.
Tot 'zondag, Jos
Hallo,
Er is dit weekend een leuk voorprogramma voor het rondje Groningen. Zaterdag is het international cycling film festival in de stad. Het is voor de 1e keer in Nederland. En dan alleen in Groningen. Om 16 uur en om 20 uur in de RKZ-Bios. Misschien leuk om naar toe te gaan?

http://www.rkzbios.nl/International-Cyc ... stival.htm
https://www.facebook.com/events/1706865982918489/

Ik kan zondag niet, maar wie weet treffen we elkaar zaterdag bij de film.
groet,
Margo
Hoi allemaal,
Leuk zondag een rondje, ik ga mee!

Groet van Margreet H.
Ik ben van plan om zondag ook weer eens deel te nemen aan het rondje.

Groet,
Jan
Hoi,
Ik hoorde zojuist dan René en Geke ook meefietsen. Dat wordt alweer een aardig clubje!
Groet, Petra.
Helaas, heb een verjaardag in de familien, ik ben er wel bij met de paastocht. Gaan daar nog mensen van het rondje naar toe?
Ikzal er ook zijn morgen.
Jos, geen idee welk rondje dat was , maar vastmooi.
En voor Paul: ik ga mee met Paasweekend.
Cilia
Hoi allen,
Ik ga ook mee morgen. Het wordt een mooie dag!

groetjes, Rikie
René, Geke, Petra, Annelies, Rikie. 2 jaar geleden gingen we naar het wad. Daar begon het hard te regenen, we hebben een tijd in het café gezeten en keken naar de wadlopers die bemodderd aankwamen. Weten jullie nog?
Ik ben de route kwijt, heeft een van jullie hem?
tot morgen.
Jos
Goeiemorgen Jos, ik was er wel niet bij, maar weet je nog welk café? Noordpolderzijll of was het meer richting Pieterbure Garnwerd- schouwerzijl-mensingeweer-eenrum en dan 28-99-36-35-22-37- WAD (bij Pieterburen)
Of: Noorderhogebrug-01-02-05-22-13-14-15-16 (is Onderdendam)-Stitswerd-56-55-58 (is Usquert)-59-60-61 (is Noordpolderzijl).
Bovenstaande in geval niemand reageert op je vraag om de route. Tot zo.
Het was weer een mooi rondje Groningen. Veel smalle en rustige weggetjes, zon, gezellig. Nog even naar t Wad gekeken. Dank voor de mooie route Cilia!
Frenk en Margo