Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen met kinderen kampeerweekeinde - Forum Wereldfietser

Fietsen met kinderen kampeerweekeinde

Ik loop wat achter met het lezen van mijn Op Pad's, en ben intussen aanbeland bij nummer vier van 2012. Tref ik daar een artikel aan met de titel 'Mijn schuur', waar Dennis de Vries vertelt over de elf fietsen die hij en zijn gezin bezitten. Leuk artikel.
Onderaan het bericht staat: 'Dennis organiseert van 8 tot 10 juni het jaarlijkse Fietsen met Kinderen kampeerweekeinde, kijk voor meer informatie op http://www.fietsenmetkinderen.info '. Let wel: dat was dus wel vier jaar geleden.
Nou staat er op de genoemde site wel een recente advertentie (voor de Fiets- en wandelbeurs in Antwerpen), maar als ik forum van de site bekijk dan vindt er verder niet veel activiteit plaats. En vooral: ik kan hele kampeerweekeinde niet vinden. Moet ik hieruit concluderen dat het 'jaarlijkse' (helaas) geen vervolg heeft gekregen?
Kijk even op Facebook, op de groep Fietsenvakantie met kinderen.
die is iets actiever.
Om misverstanden te voorkomen: de site Fietsen met kinderen is geen website van vereniging de Wereldfietser.
Activiteiten van de Wereldfietser staan vermeld onder het kopje "Activiteiten van de Wereldfietser".
De vereniging geeft echter onder het kopje "overige activiteiten" ook de ruimte om andere activiteiten te melden die niet door de van activiteitencommissie van onze vereniging georganiseerd worden, maar wel interessant zijn voor wereldfietsers, mits ze niet commercieel zijn.
Activiteitencie WF schreef:Om misverstanden te voorkomen: de site Fietsen met kinderen is geen website van vereniging de Wereldfietser.
Activiteiten van de Wereldfietser staan vermeld onder het kopje "Activiteiten van de Wereldfietser".
De vereniging geeft echter onder het kopje "overige activiteiten" ook de ruimte om andere activiteiten te melden die niet door de van activiteitencommissie van onze vereniging georganiseerd worden, maar wel interessant zijn voor wereldfietsers, mits ze niet commercieel zijn.
Ja? Dit draadje staat toch ook onder 'overige activiteiten'? En in mijn vraag staat toch Dennis deze activiteit organiseert, niet De Wereldfietser? Maar mijn vraag is hiermee helaas niet beantwoord.
Rix schreef:
Activiteitencie WF schreef:Om misverstanden te voorkomen: de site Fietsen met kinderen is geen website van vereniging de Wereldfietser.
Activiteiten van de Wereldfietser staan vermeld onder het kopje "Activiteiten van de Wereldfietser".
De vereniging geeft echter onder het kopje "overige activiteiten" ook de ruimte om andere activiteiten te melden die niet door de van activiteitencommissie van onze vereniging georganiseerd worden, maar wel interessant zijn voor wereldfietsers, mits ze niet commercieel zijn.
Ja? Dit draadje staat toch ook onder 'overige activiteiten'? En in mijn vraag staat toch Dennis deze activiteit organiseert, niet De Wereldfietser? Maar mijn vraag is hiermee helaas niet beantwoord.
:lol: :lol: :lol:
In 2015 is het weekend wel gepland: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=24990
Of het ook is doorgegaan weet ik niet, maar volgens mij is dit wel wat je zoekt.
Rix schreef:
Activiteitencie WF schreef:Om misverstanden te voorkomen: de site Fietsen met kinderen is geen website van vereniging de Wereldfietser.
Activiteiten van de Wereldfietser staan vermeld onder het kopje "Activiteiten van de Wereldfietser".
De vereniging geeft echter onder het kopje "overige activiteiten" ook de ruimte om andere activiteiten te melden die niet door de van activiteitencommissie van onze vereniging georganiseerd worden, maar wel interessant zijn voor wereldfietsers, mits ze niet commercieel zijn.
Ja? Dit draadje staat toch ook onder 'overige activiteiten'? En in mijn vraag staat toch Dennis deze activiteit organiseert, niet De Wereldfietser? Maar mijn vraag is hiermee helaas niet beantwoord.

Beste Rix,

Ik zag Fietsen met kinderen op de Fiets en Wandelbeurs in Utrecht. Morgen nog een dag. Helaas had ik het veel te druk om even een praatje te maken, maar ik neem aan dat jij daar goed met jouw vraag terecht kunt. Ook een gelegenheid om kennis te maken.

Groetjes,

Bert
Er is in 2015 een weekend geweest. Ik was er niet bij, maar ken iemand die er wel was. Was georganiseerd door Dennis de Vries. Hij zit ook op dit forum dus je kan hem pb-en.

Daarnaast is er een Facebook groep Fietsvakantie met kinderen (staat, geloof ik, volledig los van deze vereniging. Groep is met name in t seizoen best actief.
Zaterdag heb ik op de beurs een praatje met de mensen van fietsenmetkinderen gemaakt. Onder andere over hun forum en dat ik er niet zo vaak op keek omdat daar niet zo veel op gepost lijkt te worden. Misschien in de aanloop van de vakanties wat meer. De facebook pagina kende ik niet maar dat komt wel.
Heb ze ook gevraagd naar het kampeerweekend maar ze wisten niet of er eentje georganiseerd wordt maar dat ik dat best mag doen.
Henk_B schreef:Henk heeft geen boeken geschreven en heeft ook geen fietsenzaak.
Ik ben ongezien fan van Henk.