Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen gaat naar Amerika - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen gaat naar Amerika

Bij het laatste rondje is bedacht om van het augustusrondje het jaarlijkse zomer-weekend-kampeer-rondje te maken.

Start is vrijdagmiddag 7 augustus bij het Peerd en daarna fietsen we naar de natuurkampeerterrein It Dreamlân bij Kollumerpomp.
Zaterdag fietsen we verder Friesland in en overnachten we op natuurkampeerterrein De Meenthe in Noordwolde.
Zondag fietsen we vervolgens via het Drents Friese Wold en Amerika weer terug naar Groningen (of Kollumerpomp als je daar nog een vervoermiddel hebt staan).

Eten en drinken is voor eigen verantwoordelijkheid. Het is handig om voor vrijdagavond en zaterdagmorgen eten mee te nemen. Zaterdag overdag zal er gelegenheid zijn om onderweg boodschappen te doen.
Omdat we kamperen op natuurkampeerterreinen is er het maximaal aantal deelnemers beperkt tot 10 personen. Als je mee wilt, meld je dan snel aan.

Even alles op een rijtje:
Vrijdag 7 augustus
Start: 15:00 uur; Peerd van ome Loeks, station Groningen
Finish: Natuurkampeerterrein It Dreamlân, Groeneweg 5, 9293 MC Kollumerpomp
http://www.itdreamlan.nl/
Afstand: 54 km

Zaterdag 8 augustus
Start: 10:00 uur; Natuurkampeerterrein It Dreamlân, Kollumerpomp
Finish: Natuurkampeerterrein De Meenthe, Jokweg 2, 8391 VE Noordwolde (onder voorbehoud)
http://www.nivon.nl/accommodaties/kampe ... e-meenthe/
Afstand: 88 km

zondag 9 augustus
Start: 10:00 uur; Natuurkampeerterrein De Meenthe, Noordwolde
Finish: Peerd van ome Loeks, station Groningen
Afstand: 75 km

René (mede namens Cilia, Jos, Riki, Annelies en Geke)
Wij willen graag mee, maar weten nog niet of we vrijdagmiddag ook mee zullen fietsen aangezien ook wij helaas weer aan het werk zijn.
Veel plezier met jullie rondje Amerika. Wij zitten al in Amerika.
@Ronnie en Linda wat goed dat jullie al weer werk hebben! Is wel wennen zeker?
Als ik terug ben (half augustus, ook weer aan het werk) ga ik proberen weer een keer mee te gaan met het rondje. Ronald blijft hier nog tot half oktober.
Succes, veel plezier en mooi zomerweer toegewenst.

Ineke
Ik doe graag mee :D , ik probeer er vrijdag te zijn al zou het wat laat kunnen worden. Ik moet die dag helaas nog gewoon aan het werk :cry:
Is er ook een treinstation in de buurt?

Paul
paul1987 schreef:Ik doe graag mee :D , ik probeer er vrijdag te zijn al zou het wat laat kunnen worden. Ik moet die dag helaas nog gewoon aan het werk :cry:
Is er ook een treinstation in de buurt?

Paul
Ha die Paul,
In Buitenpost. Trein van Groningen naar Leeuwarden. Ik schat het station op 6 km van het terrein.

Noordwolde ligt op 10 km van treinstation Wolvega. In Noordwolde is een Jumbo supermarkt in het centrum (bij de molen) niet ver van fietsknoooppunt 11. Op zaterdag open tot 20:00 uur. Maar op zondag pas open om 12:00 uur.
Ik heb trouwens zelf ook nog een Natuurkampeerterreinenkaart. Misschien is het handig om die mee te nemen?

Bedankt Bert! Dan fiets ik hoe dan ook mee!

Paul
Hoi Paul, Ronnie en Linda. Leuk dat jullie meefietsen, bij deze genoteerd.

Als je een natuurkampeerkaart hebt, zeker meenemen.

René
Ja leuk wij gaan ook mee, Paulus en Co
Als het nog kan dan ga ik ook graag mee.

@ René&Geke...mag ik mijn auto bij jullie parkeren?

Jan
Wil me hierbij ook aanmelden voor het weekend; kan pas zaterdagmiddag aansluiten.
Roel
Ik ben die vrijdag om 15:30 vrij dus zou in principe vanaf 15:45 a 16:00 max kunnen fietsen. Hebben jullie een lijstje knooppunten zodat ik ook fietsend aan kan komen?

Paul
renevo schreef:Bij het laatste rondje is bedacht om van het augustusrondje het jaarlijkse zomer-weekend-kampeer-rondje te maken.

Start is vrijdagmiddag 7 augustus bij het Peerd en daarna fietsen we naar de natuurkampeerterrein It Dreamlân bij Kollumerpomp.
Zaterdag fietsen we verder Friesland in en overnachten we op natuurkampeerterrein De Meenthe in Noordwolde.
Zondag fietsen we vervolgens via het Drents Friese Wold en Amerika weer terug naar Groningen (of Kollumerpomp als je daar nog een vervoermiddel hebt staan).

Eten en drinken is voor eigen verantwoordelijkheid. Het is handig om voor vrijdagavond en zaterdagmorgen eten mee te nemen. Zaterdag overdag zal er gelegenheid zijn om onderweg boodschappen te doen.
Omdat we kamperen op natuurkampeerterreinen is er het maximaal aantal deelnemers beperkt tot 10 personen. Als je mee wilt, meld je dan snel aan.

Even alles op een rijtje:
Vrijdag 7 augustus
Start: 15:00 uur; Peerd van ome Loeks, station Groningen
Finish: Natuurkampeerterrein It Dreamlân, Groeneweg 5, 9293 MC Kollumerpomp
http://www.itdreamlan.nl/
Afstand: 54 km

Zaterdag 8 augustus
Start: 10:00 uur; Natuurkampeerterrein It Dreamlân, Kollumerpomp
Finish: Natuurkampeerterrein De Meenthe, Jokweg 2, 8391 VE Noordwolde (onder voorbehoud)
http://www.nivon.nl/accommodaties/kampe ... e-meenthe/
Afstand: 88 km

zondag 9 augustus
Start: 10:00 uur; Natuurkampeerterrein De Meenthe, Noordwolde
Finish: Peerd van ome Loeks, station Groningen
Afstand: 75 km

René (mede namens Cilia, Jos, Riki, Annelies en Geke)
Hallo Nel,

Helaas is het maximaal aantal aanmeldingen al ruimschoots overschreden. Met name op natuurkampeerterrein De Meenthe is komend weekend maar beperkt plek.
Ik moet jullie dus teleurstellen.
Hierbij is de inschrijving dan ook gesloten.
We hadden een prachtig en leuk weekend. waarvoor nogmaals dank aan Rene en Geke en alle anderen die aanwezig waren en een bijdrage hebben geleverd aan de gezelligheid en fijne sfeer.
Hierbij wil ik alle RondjeGroningenfietsers attenderen op het eerste rondje Zwolle, eerste zondag van september start 11uur. (Goed te doen dus vanuit Groningen.)
Cilia