Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen: 14 december 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen: 14 december 2014

Zondag 14 december is het de 2e zondag van december, dus tijd voor rondje Groningen. Vertrek om 10 uur bij het Peerd.
Voor ons is het tot mei het laatste rondje, daarom zullen we een extra mooie route uitstippelen.
Wie gaat er mee?
Ik sluit me graag aan en het wordt dan voor mij dan de eerste keer dat ik mee doe met het rondje Groningen. Ben benieuwd waar de 'reis' ons brengt ;-)
Ik ga 14 dec. van 13.00-16.00 uur draaien op de molen Entreprise in Kolham. Jullie zijn van harte welkom als de route in de buurt is!
Maar het kan ook zijn dat m'n vrouw familie in Amsterdam wilt bezoeken en ik dus mee ga. Dus nog ongewis.
Ik zit nog steeds in Bonn. Die zondag is trouwens ook Tubes and Coffee by m-gineering.
Wim
Ja, We gaan mee.

En dan nog iets anders.
Op 13 dec wil ik een langstenacht-avondfietstocht gaan rijden.
Ik denk aan ca 75 km met 2 café koffiestops.
Als je mee wilt, stuur me dan even een pbtje, dan kan ik je op de hoogtehouden.

Frenk
Ik ga zondag ook mee.
Jammer dat Tubes & Coffee tegelijk met rondje valt, het was er vorig jaar bijzonder interessant.
Jan
Lijkt me een gevalletje van goede route plannen.
Ook ik ben van de partij,
hopelijk met mooi weer erbij.
Cilia
Even weer het draadje naar boven brengen. Ik fiets zaterdag niet mee, want er is een verjaardag te ondergaan.
Zaterdag??
Het rondje is zondag. Maar dat is jou wel bekend.
Vergissing?
Yep, sorry. Zondag 10 uur, stadsplafond bij het Peerd.
Na bijna 2 jaar elders op de wereld ons rondje te hebben gefietst gaan wij ook weer eens mee :D
Oops, foutje.

De langstenacht-fietstocht is natuurlijk bij de langste nacht.
Dus op de avond van 20 december.

Frenk
Hoi,
Ik ben er helaas komende zondag niet bij, want ik fiets dan ergens in Melbourne rond, graadje of 30, dus met best goed weer. Rene en Geke, fijn laatste Rondje Groningen en alvast een heel goede reis gewenst.
Groet, Petra.
Ook wij kunnen er door omstandigheden niet bij zijn. We zitten zelfs nog verder naar het Oosten dan Wim.

Ik wens jullie een leuk rondje en ik wil Geke en René in het bijzonder een hele goede reis wensen de komende maanden.
Welkom back Ronnie en Linda!!
Leuk dat jullie er weer bij zijn zondag.
Ben benieuwd naar de verhalen.
Cilia
Hallo,

Ik heb zaterdagavond alvast mijn pre verjaardagsfeestje voor wat vrienden dus ik weet nog niet of ik meefiets.

Paul
Alvast gefeliciteerd Paul!
Hallo,
Ik ga zondag ook graag mee. Is voor mij de eerste keer.
Voor een introductie mijnerzijds: http://jan-fietst.blogspot.nl
Tot zondag 10:00.

-Jan
Ook wij zijn er weer bij, tot morgen. Co en Paulus