Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen: 14 december 2014 - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen: 14 december 2014

Wij laten helaas verstek gaan. Ronald maakt muziek op een festival in Gorkum en ik pas op de kleinkinderen. Ook de rondjes in januari en februari moeten wij voorbij laten gaan. We passen dan op de kleindochter de in de VS en combineren dat natuurlijk met een fietstochtje daar. Begin maart komen we weer terug.

We wensen iedereen fijne kerstdagen en een gezond en spannend fietsjaar toe en alle mensen die al onderweg zijn of binnenkort vertrekken wensen we een goede, veilige en interessante reis toe.

Groetjes,
Ineke en Ronald
Ook wij gaan morgen weer mee.Co en Paulus
Vandaag voor het eerst meegedaan met een rondje Groningen.
Het was een leuke ervaring, met een gezellige groep fietsers.
Het bezoekje aan de werkplaats van Marten in Kiel Windeweer was zeker de moeite waard, lekker appelgebak.
Wel was het confronterend voor mij dat ik na ca 60 km moest afhaken :(
Toch blijven fietsen in de wintermaanden.
Ik probeer zeker vaker mee te doen.

-JanH
http://jan-fietst.blogspot.nl
Jan, fijn te horen dat je het leuk vond, Het tempo na de koffiestop werd ongemerkt hoger. Ik had je gezegd dat als het te hard gaat, roepen of het een tandje lager mag helpt!! Schroom een volgende keer niet om je stem op te zetten. Overigens spinnen (op een sportschool) helpt ook heel goed om je conditie op peil te houden in de winter.
Martin dank je voor je overheerlijke appeltaart en warme ontvangst.
Geke en Rene dank voor het gezellige afscheid.
En iedereen dank voor weer een heerlijk fietsdagje.
Cilia
Jan, fijn te lezen dat je het leuk vond ondanks de hoge snelheid. Soms gaan mensen inderdaad wat sneller dan andere mensen willen, maar er wordt op een gegeven moment altijd gewacht en even aangeven dat je wat langzamer wilt helpt ook. Hopelijk heeft dit je niet afgeschrikt en ga je nog heel vaak mee.
Wij vonden het erg leuk dat we er weer bij konden zijn! Iedereen bedankt voor de gezellige dag en Geke en Rene voor het leuke afscheidsfeestje!