Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht 7 december 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht 7 december 2014

Op 7 december 2014 is het volgende rondje Utrecht.
We beginnen om 11:00.
Route en startlocatie volgen nog.
staat genoteerd.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Hoeveel tijd nemen de rondjes Utrecht zo doorsnee in beslag ?
Jammer jammer dat ik in Frankrijk zit, (nou ja, ook mooi fitsen hier ) maar moet dus het rondje Utrecht laten schieten.
Hilde
SanderZ schreef:Hoeveel tijd nemen de rondjes Utrecht zo doorsnee in beslag ?
Daar zit nog wel wat variatie in afhankelijk vooral van hoe lang we onderweg stoppen. Maar vertrek om 11 uur, en meestal zo rond uur of vier terug. Het is mijn bedoeling om het rondje van de zevende iets korter te maken dan gewoonlijk omdat het minder warm zal zijn en vooral ook omdat de duisternis eerder invalt, wat vervelend kan zijn voor mensen die hun weg naar huis nog fietsend willen vervolgen.

Jaap
De routeplanner-gps-functie slaat nog wat op hol bij het idee, maar mijn idee voor komende zondag is als volgt: http://bit.ly/1w15o8J

Ik zal proberen er voor zondag nog een werkend gps-bestandje van te maken. Maar zoals al te zien is, niet te lang dit keer, op speciaal verzoek. Voor de liefhebbers is er zeker nog wel een lusje aan te maken natuurlijk.
Hier is de track als GPX (Alt + li muis knop = download)
En op Google Maps.
Kan niet mee :(

Frank
Dank je Frank! Jammer dat je er niet bij bent.

groet,Jaap
Ik moet helaas ook afhaken omdat ik het niet ga redden qua tijd.

met vriendelijke groet,
Edwin
Ik ben er waarschijnlijk wel bij.

Startpunt wordt dus Kopi Susi, Kanaalstraat?

Jammer Frank en Edwin, dat ik julllie misloop, uhh fiets. Tot andere keer
Inderdaad 11:00 uur Kopi Susu is vertrek. Tot zondag :)
Dank je voor het uitstippelen van het rondje Jaap. Zelfs nog wat onbekende paadjes voor me. Verder best nog wind- en druilerig luw. Ondanks het sombere weer, was het weer een lekker tochtje.