Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen zondag 9 november 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen zondag 9 november 2014

Hallo,

Volgende week zondag is er weer het Rondje Groningen. Als het weer net zo wordt als gisteren en vanmorgen, dan teken ik daarvoor. De weersvoorspelling op dit moment voor volgend weekend is 11 graden, Z3 en 40% kans op 0 mm regen. Nou, vooruit.

Het rondje van 9 november is in ieder geval ook de laatste van mij voor dit jaar, want ik vertrek eind november om 3 maanden in Australië te gaan fietsen. Daarom bij mij aan het einde van het rondje een stop met soep! Ik zal weer twee verschillende soepen maken, dus voor elck wat wils. Mijn charmante assistent René zal zorgdragen voor een leuk fietsrondje dat langs mijn huis komt. Ik ben benieuwd wie er meegaan. Weet even: ik heb max. 18 soepkommen.

Tot zondag de 9e november.
Groet, Petra.
Nou,

Dan melden wij ons maar aan. Zijn gelijk de eerste 2 soepkommen gereserveerd.
Rondje richting het zuiden dus, dat wordt nog puzzelen om met iets origineels te komen...
Hi Petra,

Ik heb ook wel zin in het (laatste) rondje Groningen indien het weer wel mee zit.

Het rondje Utrecht van gisteren is zeer goed bevallen! Complimenten nog voor Anneke en De aardige vrouw uit Maarn die heerlijke appeltaart en meer had verzorgd.

Ik ben zeer geinteresseerd in je reis naar Australie,ga je alleen of met iemand?

Oh ja ,waar spreken jullie af voor het rondje Groningen?

Ik kom uit Amsterdam met de trein zeer waarschijnlijk.

groetjes Roald .
Roald,

Er wordt om 10 uur gestart bij 'het peerd' voor het station in Groningen.
dan zal hij pas om 10:14 aankomen op het station als hij mazzel heeft en bij het peerd om rond 10:25 +/- zijn of Roald moet met zijn fiets over het perron banjeren tussen zijn medetrein gebruikers en dan zal het mischien een paar minuten vroeger zijn- 1
Reden dat ik tot nu toe niet mee heb gedaan aan jullie rondje.
Bij andere rondjes houden ze daar wel rekening mee, kan je wat van leren!

groetjes,

Hendrik
Hallo Roald en Hendrik,
Als je vanuit Amsterdam CS naar Groningen CS komt voor het Rondje Groningen, dan kun je om 6.49 uur de trein nemen, kom je om 9.44 uur aan en kun je je mooi nog aan iedereen voorstellen voordat we om 10 uur met het Rondje starten. Jullie zijn van harte uitgenodigd!
Groet, Petra.
Alleen als tussen Weesp en Almere Poort de fietsen in de bus mee mogen ...
Hoi,
Blijkbaar is er dit weekend werk aan het spoor. Een alternatief is in dat geval: een trein eerder nemen (dan schijnt dat probleem er niet te zijn) of, wat natuurlijk nog veel leuker is: maak er een gezellig weekendje Groningen van!!
Groet, Petra.
Maak er een noordelijk weekend van in het Scandinavische dorp http://www.scandinavischdorp.nl/home-2.html
Ben van de partij.
Bert
Misschien leuk om te vermelden is dat dit het eerste lustrum is. Precies 5 jaar geleden maakten we in een mistig Groningen de eerste tocht met een koffiestop in Baflo.

In principe zijn Saskia en ik er ook bij. Tenzij het weer op de een of andere manier Bijbelse proporties gaat aannemen :roll:
Grote droogte?
Frenk en ik zijn ook van de partij. We nemen een vriend mee die al langer lid is van de Wereldfietsers, maar nog niet eerder aan het rondje Groningen heeft meegedaan.
Tot zondag,
Margo
Gerlof en ik zijn er ook bij. Tot zondag 10:00 uur.
Wim schreef:Grote droogte?
Of intense hitte...
Wij zijn er zondag ook weer bij. Co en Paulus
Hallo vrolijke fietsers,
We zitten inmiddels op dertien deelnemers. Doen Roald en Wim ook mee? Zo ja, dan zijn er nog drie soepkommen over...
Tot zondag!
Groet, Petra.
Petra, ik probeer nog tm de koffie mee te fietsen. Zit wat krap in de tijd, want moet ook zondag nog naar Nijmegen (om maandag vanaf Weeze naar Malaga te vliegen).
Maar leuk om nog even afscheid van je te nemen en je verjaardag te vieren. Soepkomvheb ik dus niet nodig. Cilia
Ook ik fiets mee.
En een soepkommetjesoep lijkt me heerlijk met deze temperaturen.
Annelies
Helaas moet ik verstek laten gaan. Mijn zoon is zondag jarig en ook dat schept verplichtingen.

Petra ik wens je een fantastische reis in Australië enne.... plaats voor de veiligheid een Kangoeroevanger op je tractor.
Tot een volgende keer!

Jan