Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Culinair Utrecht zondag- 13 juli 2014 - Forum Wereldfietser

Culinair Utrecht zondag- 13 juli 2014

Zondag 13 juli a.s. organiseren Astrid en Edwin dit keer een culinair rondje Utrecht. Halverwege de route zullen we ergens neerstrijken om wat uitgebreider te lunchen. Het idee is dat elke deelnemer, naast een picknickkleedje, ook iets te eten en/of te drinken meeneemt.

Vertrek rond 10.30u vanaf het Nijntje Pleintje te Utrecht.
De route gaan we ons nog over buigen en zullen we geheel in stijl met het thema, op z'n Hans en Grietjes uizetten ;-)
De afstand wordt wat korter dan het reguliere rondje Utrecht, zodat we tijd hebben om lekker te smullen. Reken er dus niet op dat je dit rondje alle genuttigde calorieën eraf fietst;-)

Het leukste vinden we het natuurlijk als iedereen zelf iets te eten maakt- van hartig tot zoet tot fris- voor de gezamenlijke picknick.

Daarom graag opgeven voor zondag 6 juli:
a. als je meegaat
b. wat je van plan bent te maken en mee te nemen, zodat niet iedereen hetzelfde maakt voor de picknick

(ivm onze eigen agenda's is dit dus niet de 1e zondag van juli, maar ook die kan natuurlijk doorgaan, maar organiseren wij niet).

groet
Astrid en Edwin
Leuk! Ik zet hem in de agenda. Eerst nog t juni rondje.
Goed idee, wij doen mee!
Het is nog even maar Sandra zoekt al inspiratie bij Nigella :idea:

Frank en Sandra
En helemaal vergeten gisteren te melden: zijn er dieetwensen?
Niet dat vervolgens alle gerechten daar rekening mee hoeven te houden, maar een aantal is wel leuk.

Voor mijzelf is het de vegetarische keuken.

edwinvanooijen schreef:Zondag 13 juli a.s. organiseren Astrid en Edwin dit keer een culinair rondje Utrecht. Halverwege de route zullen we ergens neerstrijken om wat uitgebreider te lunchen. Het idee is dat elke deelnemer, naast een picknickkleedje, ook iets te eten en/of te drinken meeneemt.

Vertrek rond 10.30u vanaf het Nijntje Pleintje te Utrecht.
De route gaan we ons nog over buigen en zullen we geheel in stijl met het thema, op z'n Hans en Grietjes uizetten ;-)
De afstand wordt wat korter dan het reguliere rondje Utrecht, zodat we tijd hebben om lekker te smullen. Reken er dus niet op dat je dit rondje alle genuttigde calorieën eraf fietst;-)

Het leukste vinden we het natuurlijk als iedereen zelf iets te eten maakt- van hartig tot zoet tot fris- voor de gezamenlijke picknick.

Daarom graag opgeven voor zondag 6 juli:
a. als je meegaat
b. wat je van plan bent te maken en mee te nemen, zodat niet iedereen hetzelfde maakt voor de picknick

(ivm onze eigen agenda's is dit dus niet de 1e zondag van juli, maar ook die kan natuurlijk doorgaan, maar organiseren wij niet).

groet
Astrid en Edwin
Ik probeer zeker aan te haken. Als dan ook vegetarische keuken.
Er zijn inmiddels 5 deelnemers.

In verband met de planning/ te treffen voorbereidingen graag voor 8 juli a.s. in een pbtje aan mij opgeven of je meegaat en wat je meeneemt voor de picknick.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ha Edwin
goed dat je het weer onder aandacht brengt. Er zijn vast meer culinair ingestelde fietsers die mee willen.

Enneh, heb jij je nieuwe fiets al? Ik heb hem net binnen:-)

Tot binnenkort
groet
Astrid
Hallo Astrid en Edwin,

Doe graag mee met jullie culinair en mag alles eten.
Neem aan dat we ook stukje gaan fietsen.
Als ik iets moet doen laat maar weten.

Groeten Ton "de raskampeerder"
Hoi,
Ik wil ook graag mee en neem appelcake mee....
Geen bijzondere dieetwensen voor mij!

Tot dan, Suzanne
Hoi Astrid,

Ik heb m'n nieuwe fiets afgelopen vrijdag opgehaald.

Ben er heel gelukkig en tevreden mee. Hij fietst heerlijk.

En hoe is het jou vergaan?

Edwin
Benieuwd of er nog meer meegaan komende zondag. Begreep van Edwin dat er appelcake en citroencake gemaakt wordt.

Heb je nog niet doorgegeven wat je gaat eten, melden jullie het?

Het wordt dus een fietstocht vanaf Utrecht naar picknicklocatie en later weer terug.

Graag tot over een week.
Sandra maakt lemon cupcakes, begeert door ieder die ze kent 8) Zijn dat de bedoelde citroencakejes? Zo niet dan bedenken we iets anders, drie keer cake is misschien wat veel.

Frank
Frank,

Met citroencake wordt lemoncake bedoelt. We zijn heel benieuwd.

De weersvoorspellingen zijn goed.

met vriendelijke groet,
Edwin
Frank Bueters heeft een mooi rondje gemaakt. (https://mapsengine.google.com/map/edit? ... 0Mwouxbolo)

De heenweg is aardig met stukken door het veenweidegebied waar RU, voorzover bekend, niet eerder kwam (Hollandse kade, Veenkade en Uitweg van Portengen). Bij de N201 gaan we over het sluisje. De lunch is gepland in de achtertuin van Frank aan de Vinkeveense plassen. Terug is bekend terrein. Het alternatief gaat ter hoogte van de A2 over een mooie grasdijk, ook die deden we eens eerder.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
GPX tracks voor wie dat wil:
Heen (Alt + Linker Muis Knop)
Terug
En voor wie het toch nét iets te veel was, Terug Alt



Frank
As* schreef:... dat er appelcake en citroencake gemaakt wordt.
Dan zorg ik voor iets hartigs.
Dus de tussenstand deelnemers en hapjes zijn als ik het goed heb:

Frank & Sandra: lemon cupcakes
Suzanne: appelcake
Erik S: iets hartigs
Ton (Antononia18) : ?
Anneke ?
Edwin: iets hartigs begreep ik
Astrid, ik dus (vegetarisch): waarschijnlijk opgerolde stukjes hartige pannenkoek
Hoi Astrid,

Ik ga iets met cola en kip uit de oven maken. :roll:

Edwin
Masterchef Australië gezien, zeker:)?
Beste Astrid en Edwin,

Zondag ga ik ook mee fietsen en ga ik iets hartigs maken.


Groet, Kasia