Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht nr 5, 2 december a.s. vertrek 11.u. Ledig Erf - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht nr 5, 2 december a.s. vertrek 11.u. Ledig Erf

Op 2 december a.s. zal als de weersomstandigheden het toelaten het 5e rondje Utrecht georganiseerd worden.

Routegegevens volgen binnenkort.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ah, leuk, ik hoop er dan weer bij te zijn; vandaag lukte het niet.
Enneh...wordt het dan een tocht in sinterklaassfeer;-)
groetjes Astrid
As* schreef:Enneh...wordt het dan een tocht in sinterklaassfeer;-)
Ja, Edwin is de wegwijspiet en wij hoeven alleen maar de pepernoten te volgen.
Nice! Ik wil hierbij zijn, wordt mijn eerste rondje Utrecht en ik kan dat als inwoner van deze mooie stad niet laten schieten! Count me in, het staat in mijn agenda. Hopelijk is het droog!

Maarten
M. schreef:Nice! Ik wil hierbij zijn, wordt mijn eerste rondje Utrecht en ik kan dat als inwoner van deze mooie stad niet laten schieten! Count me in, het staat in mijn agenda. Hopelijk is het droog!

Maarten
Na 50 jaar James Bond ben ik blij dat ik nu eindelijk weet dat "M" staat voor Maarten :wink:

Groet,
Zo te zien wordt het goed fietsweer a.s. zondag en kan het rondje nr. 5 doorgaan.

Ik heb een mooie en afwisselende route gemaakt langs de Vecht, De Loosdrechtse Plassen, De Hilversumse hei en door de bossen (via Hollandsche Rading) weer terug.

De fietsafstand is ongeveer 80 km. Eventueel uit te breiden naar 100 km.

Ik heb een gps route gemaakt. Ik kan de route aan de liefhebber mailen.

Tot zondag.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Ha Edwin,
zat vanavond ook al te kijken naar de weersberichten. Wordt vast een goed rondje; komt me bekend voor van stukken van mijn eigen rondjes. Mooie omgeving. Enneh, verzamelen wel aan de andere kant van de stad? Tot zondag. Groetjes Astrid
ps....wat mij betreft is die 80 wel voldoende. Ook nog tijd hebben voor de consumpties;-) en het wordt steeds vroeger donker....al is dat natuurlijk geen reden. Misschien moeten we juist eens een keer een nachtelijke tocht organiseren.
Reken ook maar weer op mij. Klinkt als weer een leuke route. En inderdaad toch Ledig erf, al gaan we de noordkant op?
As* schreef:ps....wat mij betreft is die 80 wel voldoende. Ook nog tijd hebben voor de consumpties;-) en het wordt steeds vroeger donker....al is dat natuurlijk geen reden. Misschien moeten we juist eens een keer een nachtelijke tocht organiseren.
Leuk idee :!: Ik heb ook wel eens aan een "langste dag" tocht gedacht van zonsopkomst tot zonsondergang.
Die zou dan rond 21 juni moeten plaatsvinden.

Groet,
Ik wil zondag met jullie meefietsen, maar (eet)café de Poort is op een ander adres dan café Ledig erf.
Dus als ik mee wil moet ik om 11.00 voor café Ledig erf, Tolsteegbrug 3 staan..? Of moet ik bij (eet)café De Poort Tolsteegbarriere 2 staan...?
Henk
We spreken altijd voor Café Ledig Erf af.

En ik ben er deze keer niet bij, ik ga lekker een dagje naar de sauna toe. Veel plezier allemaal!
Als het mooi weer wordt ben ik er bij!
Als het niet stortregent rijden wij ook mee.
tot zondag, Kees en Frank

Zou iemand de route aan me willen mailen?
Dit rondje lijkt voor mij wel op woonwerkverkeer.
Maar ik ben d'r bij.
henkk schreef:Dus als ik mee wil moet ik om 11.00 voor café Ledig erf, Tolsteegbrug 3 staan..? Of moet ik bij (eet)café De Poort Tolsteegbarriere 2 staan...?
Gewoon waar je de lekkerste warme chocolademelk kan krijgen. Het pleintje dat op de tolsteegbrug ligt, wordt Ledig Erf genoemd. Beide cafe's kijken erop uit. Je herkent ons aan de fietsen.
Ben er ook weer ns bij!
Met dikke sokken en een muts maar met een zonnetje!

Tot morgen
Roos
Ik moet afhaken, mijn fiets staat in de steigers...

Groeten,

Maarten
Heeft iemand misschien de route voor mij? Ik heb een ‘pb’ aan Edwin gestuurd maar niets ontvangen? Ik mag toch hopen dat ik niet in de spam box terecht ben gekomen?
Als je de route hebt, stuur deze dan even naar,
kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl
Bedank, Henk
henkk schreef:Heeft iemand misschien de route voor mij? Ik heb een ‘pb’ aan Edwin gestuurd maar niets ontvangen? Ik mag toch hopen dat ik niet in de spam box terecht ben gekomen?
Als je de route hebt, stuur deze dan even naar,
kaaijk@bouwcalculatiebureau.nl
Bedank, Henk
Heb de route zojuist ontvangen en in m'n dropbox gezet.
Frank
Hi Frank, HARTELIJK BEDANKT!

Henk