Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht#3:zondag 7 oktober 2012 (1e zondag v/d maand) - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht#3:zondag 7 oktober 2012 (1e zondag v/d maand)

LET OP: RONDJE UTRECHT 4 - ZONDAG 4 NOVEMBER, ZIE: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=18231
=======================




Zondag 7 oktober 3e rondje Utrecht.
Verzamelpunt: WATERTOREN, AMSTERDAMSESTRAATWEG 380

Verzameltijd: 11 uur
Afstand: ik plan rond de 70 km; ervaring leert dat de eerste 2 rondjes vanzelf langer worden;-)

Route wordt in de noordoosthoek van Utrecht.
Halverwege strijken we neer bij horeca; voor ieder wat wils drankje-taartje-soepje-lunch. En een toilet.
(naast de mogelijkheid dat je onderweg je eigen meegebrachte lunch nuttigt)

Dan we met een flink aantal gezellige fietsers op pad gaan, bij mooi herfstweer:)
Leuk! Staat in de agenda.
Jaap
hij staat er al in. Ben erg benieuwd welke kant je de stad uit wilt gaan, wellicht zou ik enige kleine tips kunnen geven wat betreft de route
Ha leuk Astrid! Vast richting het noorden/noordoosten (onze kant op ;-)
De route ga ik nog uitstippelen t.z.t. Nu eerst andere dingen te doen. Maar idd denk ik aan de noordelijke hoek.

@aapje99; ik ken dit gebied voldoende om tot een route te komen. Maar je mag altijd tips mailen; handig via een Pb'tje. Dan zie ik tzt wat ik ermee kan.

Tot dan allen.
groet Astrid
Ook ik ben weer van de partij.

Heb er zin in.

met vriendelijke groet,
Edwin
Hee Astrid, leuk! Ik ga kijken of ik er ook bij kan zijn.
Ha allen, leuk als jullie allemaal meegaan, evenals de anderen van rondje Utrecht 1 en 2. En natuurlijk alle andere geinteresseerden.
tot dan.
Groetjes
Astrid
Hallo Astrid,

Nog nooit heb ik meegefiets met een activiteit van de wereldfietser. Het lijkt me wel erg leuk. Ik heb een paar vragen. Wat is het tempo? Ik heb een echte trekking fiets (dus geen racefiets)? 70 km is geen probleem. Ik wel wat ouder (60 jaar). Zijn er die meer of zijn het overwegend jongeren en middelbaren?

Kun je me daar wat oevr meilen (aike52@hotmail.com).

MvG, Aike
Voor allen: snelheid ligt rond de 20-22km/uur (zoals rondje 1-2). En leeftijd is niet relevant, humeur des te meer:) Per rondje verschilt aantal deelnemers, leeftijd, enz. (Aike zal ik ook nog even apart mailen hierover)
Ik probeer er bij te zijn! Ik krijg familie te logeren maar hoop die bijtijds de deur uit te werken op zondag :D

Groetjes,

An
Waarschijnlijk ben ik er wel bij. Ik kan mijn fiets morgen weer halen, met een gerepareerde Rohloff en nieuwe velgen, dus ik kan er weer tegenaan.
Ik ben bang dat ik wederom niet aanwezig kan zijn. Ik ga in de ochtend met onze fotoclub op pad in de Amsterdamse waterleidingsduinen en weet nog niet hoe laat dat zal worden.

Mochten jullie de route als GPX beschikbaar hebben, dan kan ik misschien nog ergens aanhaken.

In ieder geval veel plezier.

Groeten,

Richard
Alle personen uit eerdere rondjes, heb ik dit berichtje ook als PB gestuurd (omdat meldingen van updates niet altijd doorkomen.)

=======================================

Zondag a.s. Rondje Utrecht 3 - Ben je er ook bij? - let op: andere startlocatie

Als de weersvoorspellingen blijven zoals nu, lijkt het de beste herfst-fietsdag van de week te worden:)
Zal de natuur ons verrassen met de nodige gekleurde bladeren, vallende kastanjes, kabouters op paddestoelen en krakende beukenootjes onder onze banden?

Startplaats gewijzigd: Watertoren - Amsterdamsestraatweg 380
Vertrek: 11 uur; eind van de middag weer terug.
Afstand: 70 km; op basis van eerdere ervaringen wordt dit vanzelf meer.
Route: gaat richting noordoost. Ongeveer op de helft van de route strijken we neer bij een horeca gelegenheid (geschikt voor naar wens: drankje, taartje, soepje, lunch). Naast gevulde bidons kan je natuurlijk ook je eigen lunch meenemen.

groetjes
Astrid
Zie eerste bericht
Jeeeej de Watertoren is zowat naast m'n deur :-)

Ik ga mee!

Groetjes,

An
Is er ook een gps versie van de route?
De route ga ik nog uitstippelen met de fietsrouteplanner. Ik ben zelf niet van de apparaatjes. Maar kanwel gps bestandje mailen dan, maar dan is het verrassingselement er wel af, he;-)
Enneh....n.a.v. 1e tocht...krijg je dan natuurlijk wel weer geplaag over het al dan niet kunnen aflezen van de gps-track over je heen;-)

Tot zondag.
leuk - probeer er ook bij te zijn
Ja, leuk wij gaan ook mee.
Tot dan!

PS:indien mogelijk. Zou je mij de gps route kunnen toesturen?


Raymon en Suzanne