Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht#3:zondag 7 oktober 2012 (1e zondag v/d maand) - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht#3:zondag 7 oktober 2012 (1e zondag v/d maand)

Ik vind een gpx bestandje ook wel handig :D
Beter laat dan niet.....hierbij de link voor de liefhebbers. Ik hoop dat het werkt.

http://wtrns.fr/XTtf1WiR4MFDnX3

Tot straks:)
De halve afdeling A'dam en de gehele afdeling Ouderkerk a/d Amstel heeft reuze gezellig over dijkjes, langs en door vestingen fietsend het thuishonk ook weer bereikt.
Astrid, dank voor je leuke en afwisselende route en een nieuwe ontdekking: de theetuin in Eemnes.
Groeten, Loes.
Hallo allen; gezellig dat jullie er waren. Ik vond het weer een gezellige fietsdag, met prima fietsweer en een gezellige gemixte groep van 12 fietsers groot.
Tot een volgende keer.
Ik ben na 108 kilometer op de teller ook weer thuis. Het was weer een mooi rondje met een erg gezellige groep.

Ik zal eens goed gaan nadenken om voor november een leuke route te bedenken. Het draadje zal ik komende week op het forum zetten, dat gaat niet heel handig via de telefoon.
Astrid bedankt voor de organisatie en de leuke stop, knap dat je al onze namen wist :)
Was weer een heerlijk dagje fietsen. Die lekke band had van mij niet gehoeven maar kon de pret ook zeker niet bederven.

Astrid, bedankt!

Jaap
is het mogelijk een soort google.maps dingetje te kunnen zien op internet? heb geen programma dat gpx bestanden kan lezen vooralsnog
aapje99 schreef:is het mogelijk een soort google.maps dingetje te kunnen zien op internet? heb geen programma dat gpx bestanden kan lezen vooralsnog
Bikemap
Ga naar maak "een route" en upload recht van het scherm de gpx file.

Succes!

Groet,
Ruud
Ik zie net dat de activiteitenlijst nog naar dit draadje verwijst. De info over het rondje van november staat hier: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 30&t=18231
Ik heb het zojuist ook in het 1e bericht van rondje 3 verwezen naar rondje 4, zodat het hopelijk helder is.

Misschien kan je iemand mailen om agenda aan te passen. Al is het mij onduidelijk bij wie je dan moet zijn. Ik heb 2x gemaild in afgelopen maanden om in de agenda geen vertrekplaats te noemen bij rondje Utrecht, zodat we kunnen wisselen. Maar blijkbaar heb ik de verkeerde persoon gemaild. Maar misschien weet jij dat Marc?