Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht d.d. 29 juli a.s. vertrek vervroegd naar 11u - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht d.d. 29 juli a.s. vertrek vervroegd naar 11u

De 29e kan ik waarschijnlijk ook wel, dus ik ben er zo goed als zeker bij.
Joepie, een echt rondje Utrecht.

Ik ben erbij en wil me alvast aanmelden als vrijwilliger om rondje 2 te organiseren.
ha leuk voorstel! ook deze Utrechter vind dit een puik plan.

maar... zijn er onder jullie die rond 25 km/u ook okay vinden?
een beetje aan de conditie werken vind ik persoonlijk wel lekker.

hoe dan ook, eerst fiets ik eind juli 3 weken naar Zuid Frankrijk (of Praag, nog niet besloten..) maar daarna ben ik graag van de partij. Ook ik heb geluk dat ik dicht bij Ledig Erf woon :)

Groetjes,
Tom
Jippie, leuk nu ik net in Utrecht woon!

Ik weet niet of ik de 29ste kan want heb de 28ste een afspraak in België, maar als ik op tijd terug thuis ben ga ik mee!

Groetjes,

An
...ben zelf geen Utrechter, zo ik er ook niet woon.
Wil wel graag mee. Als dit geen probleem is, tot de 29ste...
Ik woon ook in de buurt van Utrecht. Het Ledig Erf ligt net zo ver van huis als het Amsterdamse startpunt Berlagebrug. Als ik tijd heb sluit ik mij aan bij de groep Utrecht.
Piet.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd :lol:
Ikzelf ben geboren in Utrecht, maar woon er zo'n 30 km buiten. Dit rondje zal toch niet alleen voor de Utrechters zijn. :!: :?:

Groet,

Arno
Veel fietsplezier bij rondje Utrecht. Ik ben er dan niet, maar wil graag een andere keer mee. Huisgenoot MP wil wel meefietsen. Gewoon bij Ledig Erf staan, toch?
Tom Sebogo schreef: maar... zijn er onder jullie die rond 25 km/u ook okay vinden?
een beetje aan de conditie werken vind ik persoonlijk wel lekker.
Kunnen we niet het beste bij zo'n eerste keer in een tempo rijden dat alle deelnemers bij kunnen houden, en kijken wat iedereen qua snelheid verwacht? Als de meerderheid daar met strak geschoren kuiten en een fietshelm staat, kunnen we voor volgende rondjes wel aankondigen dat er doorgereden wordt. Als er daarentegen veel mensen met een verrekijker en gigantisch fototoestel aankomen, weten we dat het wat rustiger wordt.
Daar ben ik het wel mee eens, conditie opbouwen doe ik wel in de sportschool :)
Tja,
wij kunnen dat weekend alletwee niet, maar houden ons WEL aanbevolen voo reen evt. andere keer (waanschijnlijk pas in oktober ivm. vakantie.

Wel veel plezier gewenst.
Gaat het rondje Utrecht zondag nou door? En zo ja, hoe laat spreken we af? Ik wil wel helpen met het maken van de gps-track.
Hoi Marc,

Het rondje gaat wat mij betreft gewoon door.

Ik was van plan vanavond te gaan kijken naar de (knooppunten)route en deze dan op de gps te zetten.

Als het niet lukt laat ik het je even weten.

Alvast bedankt voor je hulp.

Groet,
Edwin
Ik ben er zondag helaas ook niet bij ivm met extra werkuren. Pas in september weer op zondag beschikbaar.
Veel plezier zondag en hopelijk tot een volgend rondje utrecht in september
Ik ben zeker van plan te komen. Zijn er dus al drie.
11 uur Ledig Erf?

Groet,

Arno
Elf uur lijkt mij een mooie tijd, ja
Uurtje eerder starten lijkt mij prima.

Start 11u. Cafe De Poort Ledig Erf.

Ik heb een route gemaakt voor de gps.

Degene die de gpsroute willen kunnen een mail sturen naar:
edwinvanooijen@kpnplanet.nl

Tot zondag.

Groet,
Edwin
Ben dr ook bij.
Misschien datum en tijd in de topictitel zetten?
Vorige week is een ander tijdstip gemeld, dus er zullen mensen vanuit gaan dat het om 12:00 is.

Maar ik ben er bij.
Hoe en waar pas ik dat aan?