Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 5 juni - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 5 juni

Omdat Pinksteren tijdens het 2e weekend van juni valt hebben we tijdens het rondje in mei afgesproken om in juni op de 1e zondag van de maand te fietsen.
Voor alle wereldfietsers die niet "wad" gaan lopen en fietsen, ligt er een uitnodiging van Co om tijdens het rondje van 5 juni bij haar langs te komen voor een kop koffie en misschien nog iets daarbij, want Co viert haar verjaardag die zondag. Dat wordt dus een rondje "om de noord" met de pauze in Rasquert.
Er zijn vast wel wereldfietsers die een mooie route weten voor die dag!!
Ronald zal er niet bij zijn, want hij mag zijn kunsten vertonen in de voorronde van "De Voice of Holland" en moet daarvoor in Bussum zijn.
Ik weet nog niet zeker of ik met hem mee ga of dat ik bij het rondje zal zijn. Dat laat ik nog weten voor die tijd.

Tot 5 juni 10.00 uur bij het Peerd voor het station in Groningen.

Ineke Valster/Ronald Nihot
Wij zijn er niet bij want we gaan wad lopen en wat fietsen, maar ik heb de gps route van het eerste rondje nog liggen, mocht daar behoefte aan zijn.
Helaas heb ik die dag een familiedag, en nu voelen de leden van rondje Groningen wel aan als familie, maar heb ook verplichtingen jegens mijn andere familie. Om kort te zijn, die dag kan ik dus helaas niet. Uiteraard wel een hele goede verjaardag gewenst.
Hallo fieters,word er nog gefietst naar Rasquert op 5juni moet ik nog taart maken.?
dejong666 schreef:Hallo fieters,word er nog gefietst naar Rasquert op 5juni moet ik nog taart maken.?
voor mij worden het weer rondjes werkplaats
Het loopt inderdaad niet storm voor aanstaande zondag, tot dusverre zie ik nog geen aanmeldingen.
Als het doorgaat ben ik wel van plan om mee te fietsen maar hoe zal de route er uit zien?
Jan
Ik ben er niet bij dit keer, veel plezier met het rrondje "om de noord "en Co van harte.

groet Jaap
Ik zal proberen om ook mee te doen. Nu nog moe van Engeland en het klussen aan ons huis is ook nog lang niet klaar....
Hoi,
ik ben net terug van wadlopen en fietsen en wil morgen wel meefietsen. Hopelijk zijn er nog meer en gaan we er een gezellig rondje via Rasquert van maken.
Tot morgenochtend.
Petra.
Hallo,

Wij zijn er deze keer niet bij.
Alvast veel plezier morgen en Co van harte gefeliciteerd!

Ronnie en Linda
Hallo allen,

Het ziet er niet naar uit dat er morgen voldoende animo is voor een rondje. Om hiervoor nou 190 km met de auto heen en weer te rijden zien wij niet zitten.
We zijn er morgen dus niet bij maar gaan lekker in de buurt een tochtje maken.


Coby.... namens Rianne en Jan, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
(en Paulus natuurlijk ook)


Jan & Rianne
Hoewel de zon genadeloos zal branden, doe ik mee. Het enige wat mij nog tegen kan houden is te laat komen door een gebrek aan slaap de laatste tijd. Dus wacht niet op mij.
:idea: Met een boog richting Delfzijl (Slochteren, Siddeburen, Appingedam) en dan terug (Langs Damsterdiep) is het meest gunstig met de wind van vandaag.
Hallo mensen,
Vanmorgen wakker geworden met zo'n flinke koppijn, dat ik vandaag even rustig aan doe en niet meefiets. Hopelijk ziet een van jullie dit bericht nog en wachten jullie niet op mij, want ik heb ook geen telnr van een van jullie.
Co, de taart ga ik dan missen, maar bij deze van harte en tot een volgende keer.
Groet, Petra.
Ik was dus op tijd, maar ook de enige. Dus fietste ik naar Kiel-Windeweer, waar iemand doelloos rondjes in de werkplaats reed, door naar Gieten en via Eelde-Paterswolde weer terug. Geen verzengende zon, wel veel wind en opvallend veel vrouwelijk wielrenners gezien. (lady's day?)
Tot de volgende keer.